Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
tamron 70-200 2.8
Fra : jakob

Dato : 06-04-08 00:52

Så dette objektiv i fotomagasinet vestergade i Odense. Det ser spændende
ud. Byggekvaliteten er ret overbevisende og prisen endnu mere.

Deres udvalg er overraskende stort, og servicen var rigtig god.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-04-08 07:50

"jakob" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud. Byggekvaliteten er ret overbevisende og prisen endnu mere.
>
> Deres udvalg er overraskende stort, og servicen var rigtig god.

Købte du noget.?

Fra : Jakob

Dato : 06-04-08 09:51

In article <Eo_Jj.2$2Q2.0@news.get2net.dk>, abc@mail.invalidtele.dk
says...

> Købte du noget.?

Nej det gjorde jeg ikke. Kom bare forbi og så tamronen og så blev jeg
sgu nysgerrig så jeg oste lidt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per

Dato : 07-04-08 14:56

Hvad koster den?

Fra : Lars Månsson

Dato : 07-04-08 18:13

"Per" <ihate@spam.com> skrev i meddelelsen
> Hvad koster den?

hos www.cyberphoto.se koster den 6990 sek
de har også laver en mini test

hilsen
lars

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 07-04-08 19:01

Lars Månsson skrev:

> "Per" <ihate@spam.com> skrev i meddelelsen
>
> hos www.cyberphoto.se koster den 6990 sek
> de har også laver en mini test

Ak, nu gik det op for mig hvad Jakob snakkede om. Det er jo den Tamron,
som blev annonceret for et år siden (Marts 2007) og som vist ingen har
hørt noget til i mellemtiden. Jeg troede at de havde droppet den...

Den lader til at være lidt mere kompakt end Canons tilsvarende, men den
når sikkert ikke L-kvalitet. Det er den første test jeg har set af den,
selvom jeg har checket nettet ind imellem. Se også
<http://www.slrgear.com/reviews/showproduct.php/product/1090/cat/23>

--
Venlig hilsen
Kurt Kjær Jensen

Fra : jakob

Dato : 07-04-08 22:11

Kurt Kjær Jensen <kkjen_slet@aub.dk> wrote:

> Ak, nu gik det op for mig hvad Jakob snakkede om. Det er jo den Tamron,
> som blev annonceret for et år siden (Marts 2007) og som vist ingen har
> hørt noget til i mellemtiden. Jeg troede at de havde droppet den...

Præcis. Jeg var også noget overrasket over at se den. Men den er super
godt bygget, den virker meget gedigen synes jeg.

venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-04-08 15:12

jakob skrev:

> Præcis. Jeg var også noget overrasket over at se den. Men den er super
> godt bygget, den virker meget gedigen synes jeg.

Så tilfældigt et billede af Beyoncé. Hun er super godt bygget og meget
fotogen, synes jeg.

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : jakob

Dato : 08-04-08 17:43

> Så tilfældigt et billede af Beyoncé. Hun er super godt bygget og meget
> fotogen, synes jeg.

Jamen så fik du da luft. Så må vi håbe noget af det røg opad i systemet.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-04-08 18:18

jakob skrev:

> Jamen så fik du da luft. Så må vi håbe noget af det røg opad i systemet.

Kom bare forbi og så blev jeg

Fra : jakob

Dato : 08-04-08 22:39

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> wrote:

> Kom bare forbi

hvis du alligevel ikke gider deltage så lad dog være fjols

Jakob

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-04-08 05:48

jakob skrev:

> hvis du alligevel ikke gider deltage så lad dog være fjols
>
> Jakob

"det virker meget gedigen synes jeg"
http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Ukendt