Ledige pladser - i morgen (søn d. 6 april)~
Fra : Mikkel Noe

Dato : 05-04-08 07:45

Hej Folkens

Dykkerklubben Bunden har et par ledige pladser i båden til Byggemand
Bob i morgen. Vi regner med at tage to dyk... Vejrudsigten lover svag
vind og flot solskin

Vi mødes i Århus kl 9:00 og kører til Øer Maritime Ferieby, for at
sætte båden i...

Hvis det har din interesse så ring til mig på 29235933 eller send en
mail (mikkelnoe<kanelbulla>gmail.com)

VH Mikkel
http://www.dykkerklubbenbunden.dk

Fra : NI

Dato : 06-04-08 21:07

"Mikkel Noe" <mikkelnoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Fint at høre, at der er kommet endnu en klub i Århus. Har selv dykket
tidligere i en Århus-klub, men har skiftet grundet fraflytning. Hvor holder
I til huse henne?

Mvh Niels

Fra : runefys@yahoo.dk

Dato : 06-04-08 23:55

Hej Niels

Da vi er en meget ny dykkerklub har vi desvære ikke fundet et sted at
være endnu hvor vi kan være for de midler vi har i klubben. Vi har
indtil videre valgt at det er vigtigere at kunne komme ud at dykke så
har brugt/bruger vores midler til vores RIB så vi kan komme ud til
stederne at dykke, "Vi har Århus fedeste RIB" uden at jogge nogen over
tærene. Så Niels, hvis du en dag er hjemme kom bare med ud vi har
næsten altid plads til en til i RIBben.

Med venlig hilsen

Rune