DIR-F i Korsør
Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 05-04-08 07:15

Der er stadig 1-2 pladser på fundamentals kurset i juni mdr. i korsør.

Skulle du være intresseret eller kender du nogen der kan være det, så
tøv ikke med at kontakte undertegnet.
Skulle nogen have spørgsmål til instruktøren vedr. kurset, så er han
her under vores kommende Tech 1 kursus. Der vil der være mulighed for
at møde John og stille spørgsmål.

mvh

Thomas Zielinski

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 11-04-08 04:09

On 5 Apr., 15:14, i...@dir-shop.dk wrote:
> [...]
> Skulle nogen have spørgsmål til instruktøren vedr. kurset, så er han
> her under vores kommende Tech 1 kursus. Der vil der være mulighed for

Hej Gruppe

Der er stadigvæk 1 plads ledig på kurset.
Kurset er et non profit kursus.

mvh
TZ

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 08-05-08 04:06

On 11 Apr., 12:09, i...@dir-shop.dk wrote:

> Hej Gruppe
>
> Der er stadigvæk 1 plads ledig på kurset.
> Kurset er et non profit kursus.
>
> mvh
> TZ

Hej igen gruppe

Der er stadigvæk ledig plads på DIR-F i Korsør. Bare 1 person mere så
køre vi.

Vi har lige haft besøg af instruktøren og han har skamrost logistiken
og planlægning. Ikke mindst kommer forholdenen omkring dykkerstedet,
samt de super korte transport tider på under 10min.
Det er også en af de stor ting vi har lagt vægt i arrangementet, at vi
skal bruge så meget tid som muligt på det relevante, og ikke unødig
lang transport.
Vores faciliterer blev iflg. instruktørene kun overgået af et sted
sted i norden. Ålesund i Norge.
John er en erfaren instruktør og medlem af WKPP i Florida. Har er
super behagelig og seriøs. Han er lidt stille uden for undervisningen,
men det er hans ydmyghed.

Skulle du være interreseret, så kontakt undertegnet og husk lige det
er et NON profit kursus og afholdes i samarbejde med Korsør
Frømandsklub.

mvh
TZ