Roskilde-krigen
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 06:08

Sagen afgøres i dag.
Finalen står mellem "seriemorderen" og "børnelokkeren".
(Gæt selv, hvem der er hvem. De dukker op på TV i aften).
Selv stemte jeg blankt, i protest. Og det har halvelen af
de stemmeberettigede, jeg har spurgt, også gjort.
Mon tilstrækkeligt mange blanke stemmer kan medføre
en 4. valgrunde...

Hej -- Ib

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 03-04-08 09:26

Den 03.04.2008 kl. 07:07 skrev Ib Baagøe <ib-baagoeSNABELprivat.dk>:
> [...]
> de stemmeberettigede, jeg har spurgt, også gjort.
> Mon tilstrækkeligt mange blanke stemmer kan medføre

Skal man deraf kunne udlede, at hvis afstemningsresultatet så ikke stemmer
overens med din "undersøgelse" så er der *igen* gået ged i afstemningen?

For det er vel utænkeligt, at nogen kun snakker *dig* efter munden for at
få fred for dig....

Henrik Blunck - Dianalund
Learn More About Spyware => http://www.blunck.dk/consulting/spyware/
Overview of blogs etc => http://blunckmeister.googlepages.com/

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 01:03

"Henrik V Blunck" skrev i en meddelelse:

> For det er vel utænkeligt, at nogen kun snakker *dig* efter munden for at
> få fred for dig....

HæHæ. Ja, for når jeg færdes i "kristelige kredse", kører jeg sgu
en meget lav profil. Det er kun her på usenet, jeg raser ud! Simpelt
hen nødvendigt, når man er spærret inde i et menighedsråd i 4 år!

Men i ørvrigt blev det altså "seriemorderen", der vandt!

Hej -- Ib

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 27-04-08 23:42

Den 06.04.2008 kl. 02:03 skrev Ib Baagøe <ib-baagoeSNABELprivat.dk>:
> HæHæ. Ja, for når jeg færdes i "kristelige kredse", kører jeg sgu
> en meget lav profil. Det er kun her på usenet, jeg raser ud! Simpelt
> hen nødvendigt, når man er spærret inde i et menighedsråd i 4 år!

Skal man deraf udlede, at det kan være farligt ikke at holde "lav profil"
i kristelige kredse?

Det er ellers typisk kristne der vil have demokratiseret
fundamentalistiske islamister i den nutidige debat, så det er da
tankevækkende hvis det ikke kun er os "uden for" kirkens rammer, der har
set det demokratiske underskud...

> Men i ørvrigt blev det altså "seriemorderen", der vandt!

Er det noget han er dømt for?