Appelsinfiletter
Fra : Inger D.

Dato : 04-04-08 07:15

Jeg skal bruge et væld af appelsinfiletter til en dessert i morgen aften.
Jeg vil gerne lave så meget som muligt i dag, men kan udskåren appelsin
holde sig frisk så længe, eller er det noget af det, jeg bliver nødt til at
vente med?

Inger D.

Fra : Anders Truelsen

Dato : 04-04-08 01:16

On Apr 4, 8:15 am, "Inger D." <bla...@no.no> wrote:
> Jeg skal bruge et væld af appelsinfiletter til en dessert i morgen aften..
> Jeg vil gerne lave så meget som muligt i dag, men kan udskåren appelsin
> holde sig frisk så længe,

Tja, hvis de er pakket helt lufttæt og i køleskabet kan det måske gå..
Umiddelbart er jeg bange for at de nok bliver lidt våde...

held&lykke
/a

Fra : Inger D.

Dato : 04-04-08 11:20

>Tja, hvis de er pakket helt lufttæt og i køleskabet kan det måske gå.
>Umiddelbart er jeg bange for at de nok bliver lidt våde...

Ja det er også min bekymring. Jeg tror det må vente til i morgen.

IngerD.