Gulerod og agurk i en olie med chili
Fra : Nuser

Dato : 02-04-08 16:19

Hej

På Mongolian Barbeque i Silkeborg får man ved ankomst serveret en tallerken
med agurk og gulerod skæret i tændstiktykke strimler, og marineret i en olie
med noget chili i.

Nogen der evt. skulle have en opskrift på dette ?

Hilsen Nuser

Fra : Kaj Larsen

Dato : 02-04-08 18:40

Hej Nuser
Du kunne jo prøve selv at eksperimenter lidt med det.
Kunne forestille mig følgende, skræl agurken, fjern kernerne og skær i
julienne, skræl og skær guleroden på samme måde. lav en marinade af olie,
chilli evt lidt sukker og marinere dem i 1-2 timer, så de stadig er sprøde.
Du kunne jo også spørge på spisestedet, som vil være nærliggende, men om de
vil ud med sproget er jo en anden sag

Mvh
Kaj Larsen