Køb af vinduer på nettet.
Fra : Hansen

Dato : 02-04-08 11:14

Jeg skal købe nogle facadedøre + vinduer - der er mange firmaer på
nettet - er der nogen som man skal passe på ?
Er der nogen som har haft dårlige erfaringer med trækvalitet,
holdbarhed eller andet.
Der er over 15 % sparet i forhold til tilbud fra byggemarked.

Fra : jan

Dato : 03-04-08 18:31

"Hansen" skrev:..
> Jeg skal købe nogle facadedøre + vinduer - der er mange firmaer på
> nettet - er der nogen som man skal passe på ?

Jeg står selv overfor at skulle købe facadedør + vindue, og har på det
seneste "surfet" rundt, for at finde forhandlere.

Jeg har p.t. i sinde at vælge:

http://www.bedst-billigst.dk/

Hjemmesiden er overskuelig - og du har muligheden for indviduelle løsninger,
samtidig med du med det samme kan se prisen (på hjemmesiden), via
beregn-selv-funktionen:

Priserne virker rimelige - firmaet umiddelbart tiltalende.

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-08 18:32

"jan" <jan@have.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> via beregn-selv-funktionen:
>
> Priserne virker rimelige - firmaet umiddelbart tiltalende.

Jeg købte 8 vinduer for et års tid siden hos www.jna.dk ... Har ikke noget
at udsætte på det. Især ikke til prisen.

- Martin

Fra : tinus nielsen

Dato : 03-04-08 19:58

prøv at google jna og bedst og billigst

Jeg har selv undersøgt det grundigt og har valgt at handle hos www.kipa.dk
som jeg ikke har kunnet finde noget dårligt om heller ikke efter at have
spurgt i grupper. er nu også ganske godt tilfreds med det de har leveret.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-04-08 01:18

jan wrote:

> Jeg har p.t. i sinde at vælge:
>
> http://www.bedst-billigst.dk/

Der købte jeg vinduer for 2 år siden. De kan levere skræddersyede vinduer
til det faktiske murhul, så det ser rigtigt ude bagefter. Kvaliteten ser ud
til at være OK, servicen upåklagelig - og de kan mod betaling også påtage
sig at montere.

Min anbefaling.

Erik Ginnerskov
http://vestfynswebdesign - http://html-faq.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 03-04-08 20:30

On Wed, 2 Apr 2008 10:14:12 -0700 (PDT), Hansen <bakkedal@os.dk>
wrote:

> [...]
>holdbarhed eller andet.
>Der er over 15 % sparet i forhold til tilbud fra byggemarked.
Jeg gentager lige noget jeg skrev for et par dage siden:

Vi har fået skiftet 6 vinduer hvor af de 2 var tagvinduer.
Tagvinduerne er naturligvis Velux, de er altså i en klasse for sig
selv.

De 4 resterende er fra www.danske-vinduer.dk og er efter min
overbevisning af en glimrende kvalitet og de er flotte. De
overfladebehandler som de eneste med oliebaseret maling.
De 2 af vinduerne er træ/alu og ligner de gamle danebrogsvinduer,
bortset fra at de er lidt mere blanke.
Du kan beregne prisen på siden, og hvis du vil se nogle vinduer inden
køb, kan du besøge fabrikken i Sunds nord for Herning.

--
Mvh.
Anders Sørensen