Fonduegryde
Fra : Inger D.

Dato : 31-03-08 18:59

Jeg skal holde en lille fest på lørdag, og vi skal have fondue.
Jeg har dog kun en enkelt fonduegryde, og vi skal mindst bruge tre.

Er der nogen der ved, hvor man kan leje eller på anden måde skaffe sig et
par gryder, uden at det koster en million.
Jeg har naturligvis forsøgt at låne mig frem, men fondue er åbentbart yt i
min omgangskreds, så alle har smidt deres ud :(

Inger D.

Fra : Max

Dato : 31-03-08 19:04

Hej Inger

> Er der nogen der ved, hvor man kan leje eller på anden måde skaffe
> sig et par gryder, uden at det koster en million.

Den/de lokale genbrugsforretninger eller loppemarkedet bør være
stedet hvor man kan hente den slags køkkenudstyr.

--
Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 31-03-08 19:13

"Inger D." <blabla@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har naturligvis forsøgt at låne mig frem, men fondue er åbentbart yt i
> min omgangskreds, så alle har smidt deres ud :(

Først tarteletter, og nu fundue. Hvad bliver det næste? Kogt sild på
surbrød?

Nå, men funduesæt kan man få fat i på spejdernes loppemarked i Farum på
lørdag.

Søren

Fra : Bjarne Holm Lorenzen

Dato : 31-03-08 20:56

On Mon, 31 Mar 2008 19:58:36 +0200, "Inger D." <blabla@no.no> wrote:

> [...]
>Jeg har naturligvis forsøgt at låne mig frem, men fondue er åbentbart yt i
>min omgangskreds, så alle har smidt deres ud :(

Hej

Nu skriver du jo ikke hvor du bor, så det ene bud kan vel være lige så
godt som det andet. Jeg har tre fondue sæt stående... Guderne skal
vide hvorfor...

Men det ene sæt må du gerne få.

BTW sættet står i Billund, ca 200 m fra Legoland :), og jeg levere
ikke :)

/Bjarne

Fra : Heidi

Dato : 31-03-08 21:02

Inger D. wrote:
> [...]
> Jeg har naturligvis forsøgt at låne mig frem, men fondue er åbentbart
> yt i min omgangskreds, så alle har smidt deres ud :(

Hvis du bor i nærheden af Viborg og selv kommer og henter dem, så har
jeg to du gerne må låne

--
Heidi

Fra : Inger D.

Dato : 01-04-08 07:47

> [...]
> /Bjarne
>

> Hvis du bor i nærheden af Viborg og selv kommer og henter dem, så har jeg

Hej Bjarne og Heidi

Hvor er i gavmilde
Desværre bor jeg alt for langt væk til at tage imod de gode tilbud: Jeg bor
i Ballerup ved København.
Jeg leder videre i omegnen.

Inger D.

Fra : Søren

Dato : 01-04-08 09:34

> Hej Bjarne og Heidi
>
> Hvor er i gavmilde
> Desværre bor jeg alt for langt væk til at tage imod de gode tilbud: Jeg
> [...]
Så prøv hos spejderne i Farum.
http://www.farumloppemarked.dk/

Søren

Fra : Inger D.

Dato : 01-04-08 19:17

> Jeg har naturligvis forsøgt at låne mig frem, men fondue er åbentbart yt i
> min omgangskreds, så alle har smidt deres ud :(

Så er det lykkedes at skaffe fonduegryder. Pludselig vælter de ind fra
hjælpsomme mennesker.
Tusind tak for jeres hjælp.

Inger D.