Valg af Parket Gulv 1-stavs Eg...
Fra : Pro

Dato : 01-04-08 23:01

Hej Alle

Valg af Parket Gulv 1-stavs Eg

Jeg skal havde valgt ovenstående gulv til nybyggeri i stue samt værelser,
men hvilket mærke skal man vælge!!! Hvorfor man bedst kvalitet til prisen?

Har I link til test eller anden rådgivningen...eller overvejelser over
hvorfor I valgte et bestemt mærke.

Mvh. Kim

Fra : info@alpogroup.dk

Dato : 02-04-08 05:25

On 2 Apr., 01:01, "Pro" <No_Spam_M...@msn.com> wrote:
> [...]
> men hvilket mærke skal man vælge!!! Hvorfor man bedst kvalitet til prisen?
>
> Har I link til test eller anden rådgivningen...eller overvejelser over

Hej Kim
Tjek lige min hjemmeside www.alpogroup.dk
Vores massive gulve er absolut top kvalitet og direkte sammenlignelig
med de dyreste mærkevaregulve på markedet, men til absolut
konkurrencedygtige priser.
Jeg sender dig gerne en vareprøve så du kan se og mærke kvaliteten
Du må meget gerne ringe til mig hvis du har spørgsmål.
Med venlig hilsen
Poul Henrik Jensen

Fra : Pro

Dato : 02-04-08 17:38

<info@alpogroup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg sender dig gerne en vareprøve så du kan se og mærke kvaliteten
Du må meget gerne ringe til mig hvis du har spørgsmål.

Lyder interesant, - anbefaler du osse massiv gulv til hus med gulvvarme er
de massive egetræs gulve behandlet med noget eks. lak, olie eller andet? Jeg
bor i Kolding så jeg kan kigge forbi jeres udstilling i vester nebel.

Mvh. Kim