Udskifte trægulv med fliser - støbe hele g~
Fra : Morten

Dato : 01-04-08 17:35

Hej!

Jeg overvejer at udskifte trægulvet i min gang, med klinker. Problemet er at
trægulvet ligger på nogle lister, og er altså derfor hævet en 5-10 cm. over
det støbte gulv, så hvis jeg skal ligge klinker i samme højde, skal jeg jo
hæve gulbet tilsvarende ...

Er der nogen nem måde at gøre det på, eller skal jeg virkelig fylde det hele
op med cement/beton - det vil jo blive en kæmpe mængde jeg skal bruge for
hele gulvet ...?

/Morten

Fra : Carsten

Dato : 01-04-08 18:30

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele
> op med cement/beton - det vil jo blive en kæmpe mængde jeg skal bruge for

Ikke en personlig erfaring, men det her ligner da dit problem...

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=49843

Carsten