S: Pakke Postkasse
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 31-03-08 18:41

hejsa

jeg har sådan en http://www.postopak.dk/00043/00006/ pop 250.

den er ca 1 år gammel og i mørk grå.

Den var perfekt da jeg startede min virksomhed og ikke var hjemme hele
tiden, posten satte bare pakkerne ind og låste efter sig.

idag får jeg posten på min virksomheds adresse og har ikke brug for
postkassen længere.

Nypris 4349 kr.

Kan afhentes i Holme-Olstrup for 1500 kr.

Thomas Duus Jürgensen

27 37 71 24

Fra : Mads

Dato : 31-03-08 19:15

On Mon, 31 Mar 2008 19:41:21 +0200, Thomas Duus Jürgensen
<thomas@4701.dk> wrote:

>hejsa
>
>jeg har sådan en http://www.postopak.dk/00043/00006/ pop 250.

Godt for dig, men denne gruppe er altså ikke beregnet til dine
salgsannoncer. Hop du over i markedsgrupperne med din
postkasse.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 31-03-08 19:22

Du har ret, jeg har postet den forkert og har genpostet den i
markedsgrupperne, prøver at slette denne.

Beklager at det bragte dig ulejlighed

thomas