Bruseafskærmning
Fra : Ann

Dato : 30-03-08 08:34

Hej

Vi er igang med at lave nyt badeværelse - har fundet denne
bruseafskærming:

http://www.lavprisvvs.dk/shop/dansani-hanna-firkantet-221886p.html

Har I nogle erfaringer med bruseafskærmninger - gode som dårlige
modtages de gerne.

på forhånd tak.

Ann

Fra : Lars

Dato : 30-03-08 16:16

Ann skrev:
> [...]
>
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/dansani-hanna-firkantet-221886p.html
>

> Har I nogle erfaringer med bruseafskærmninger - gode som dårlige

Hvis du er glad for at gøre rent, så er klart glas flottest, men hvis du
ikke vil pudse glasset hele tiden for at holde det pænt, så ville jeg
nok vælge en matteret afskærmning (Dansani kalder det isglas).

Fra : Holst

Dato : 30-03-08 16:26

Ann wrote:

> [...]
>
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/dansani-hanna-firkantet-221886p.html
>
> Har I nogle erfaringer med bruseafskærmninger - gode som dårlige

Nogle af mine venner bor et sted, hvor der næsten ikke er noget kalk i
vandet. Alligevel skal de gøre deres bruseafskærmning ren og pudse den
hele tiden, for ellers ser det herrens ud.

Men når glasset er pænt og nypudset, ser det rigtig fint ud med glas.

Fra : Ann

Dato : 30-03-08 09:36

On 30 Mar., 17:25, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:

> [...]
> hele tiden, for ellers ser det herrens ud.
>
> Men når glasset er pænt og nypudset, ser det rigtig fint ud med glas.

Tak for jeres svar - er godt klar over, at man skal gøre den ren efter
hvert bad.

Jeg tænker også på den nu er så effektiv med at holde vandet inde bag
glasset og om den også er holdbar eller der opstår problemer med
hængsler mv.

hilsen

Ann

Fra : A. K.

Dato : 30-03-08 19:15

"Ann" <ecj@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg tænker også på den nu er så effektiv med at holde vandet inde bag
glasset og om den også er holdbar eller der opstår problemer med

vi har en Hafa med skydelåger, den er vi glade for, men da den blev sat op
vendte vi af uforklarlige årsager glasset forkert, så den glatte side er
udad og den matte side ind i brusekabinen, det skal man ikke gøre, for den
"ru " side er ikke særlig pæn med kalk og sæbe, så det hele bliver vendt om
en måneds tid, fruen har bestemt vi skal ha andre fliser på gulvet.

Fra : Optimus Prime

Dato : 31-03-08 09:34

Ann skrev:
> Har I nogle erfaringer med bruseafskærmninger - gode som dårlige
> modtages de gerne.

Jeg har selv en buet i klar glas - tørrer af efter hvert bad... Det er
nødvendigt, ellers går der 2-3 dage så ligner det l*rt...

Det holder fint vandet inde - der kan dog komme en smule vand for enden
af gummilisterne; men ikke mere end man lige kan tørre op. Jeg tror det
har noget gøre med hvordan man holder bruseren (min er en "køs" håndbruser).
Har haft min kabine i brug ca. 1 gang/dag et par år snart og er nu ved
at skulle skifte gummilister - de bliver stille og roligt slidte af at
døren åbnes og lukkes... Jeg gruer for hvad de koster; men sådan er det
jo

Fra : Ann

Dato : 31-03-08 10:30

On 31 Mar., 10:33, Optimus Prime <opti...@prime.dk> wrote:

> [...]
> at skulle skifte gummilister - de bliver stille og roligt slidte af at
> døren åbnes og lukkes... Jeg gruer for hvad de koster; men sådan er det

tak for rådene - den er reserveret og VVSen har sagt at vi skal bruge
den om 2 uger - glæder mig til at leve normalt uden håndværkere og til
at bruge det nye badeværelse.

hilsen

Ann