Flamingokasser til forkultivering
Fra : Limpy

Dato : 30-03-08 08:20

Hej i gruppen.

Jeg søger nogle flamingokasser til at så og prikle havens forkultiverede
planter i, helst af typen på 30 x 40 cm.
Har søgt ved byggemarkeder, hos slagteren og grønthandleren, uden held.
Nogen som har en anelse om hvor disse kan skaffes?
På forhånd tak!

Mvh.
Limpy
(Midtjylland)

Fra : Ole Christiansen

Dato : 30-03-08 09:50

"Limpy" <limpysanta@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har søgt ved byggemarkeder, hos slagteren og grønthandleren, uden held.
> Nogen som har en anelse om hvor disse kan skaffes?

Storskrald.? Prøv der.