Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så nu kan alle få afløb...
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-04-08 19:32

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_afloebsrist-25.html

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-04-08 21:02

info@niels-ebbesen.net (Niels Riis Ebbesen) skrev :

>http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_afloebsrist-25.html

Der findes en gruppe, news:dk.fritid.foto.billedsnak, til den
slags, så slet dit indlæg.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 22:55

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen

> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_afloebsrist-25.html

Du glemte en pris !

Hvad koster det ?

Fra : Per, Herringe

Dato : 02-04-08 17:21

I meddelelse: 1ieqjm9.ws2rhi8usa5nN%info@niels-ebbesen.net
skrev Niels Riis Ebbesen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_afloebsrist-25.html

OK værkstedshumor

--
MVH Per, Herringe

Fra : Kim

Dato : 02-04-08 22:49

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen

> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_afloebsrist-25.html

Hvorfor sender du samme indlæg til flere grupper ?
Troede du holdt din egen sti ren, når du har så travlt
med at være efter andre...

Mvh, Kim

Fra : ab©

Dato : 03-04-08 09:49

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sender du samme indlæg til flere grupper ?
> Troede du holdt din egen sti ren, når du har så travlt
> med at være efter andre...

Så, så Kim - vi andre har ladet som ingenting - det sker jo ikke ret tit

Men en personlig undskyldning til hver enkelt her i gruppen, ville da have
været en formildende omstændighed ...

ab©

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-04-08 11:40

Kim <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote:

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen

> Hvorfor sender du samme indlæg til flere grupper ?
> Troede du holdt din egen sti ren, når du har så travlt
> med at være efter andre...

Jeg har skiftet newsklient, og det var en fejl at indlæggene i første
omgang røg afsted til den forkerte gruppe, og jeg cancellede
fejlpostningerne straks efter at de var sendt, og min cancel var under
alle omstændighedder sket længe før end at nogen havde nået at svare på
indlæggene.

Men det lader til, at TDC's newsadmin har lavet en opsætning, så deres
servere ikke accepterer, at brugerne sletter deres egne indlæg, og det
kan man så mene hvad man vil om, min holdning er, at det er noget
forbandet svineri.

Det er jo flere gange sket, at folk er kommet til at sende deres private
e-mail til en nyhedsgruppe, og derfor er det en arrogant holdning, når
TDC forhindrer folk i at slette deres egne indlæg...