vragleterne
Fra : joppe

Dato : 01-04-08 17:47

Er der mon nogen der fik rippet de første fire udsendelser af
vragleterne. Jeg opdagede for sent det kun var de 3 seneste der lå hos
svt. Det skal være den fulde version på ca 200mb, og ikke de
komprimerede.
mvh Jesper

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-04-08 07:04

I forbindelse med udsendelserne Vrakletarna, er der udgivet en bog som jeg
absolut kan anbefale. Bogen er en kort gennemgang af alle de forskellige
vrag fra TV serien + nogle flere. Den er ret let at læse og meget
informativ, med en masse meget flotte billeder. Bogens titel er "Vrak i
Östersjön" og den er udgivet af forlaget Prisma, ISBN 978-91-518-4975-1

Allan Jensen

Fra : Johnny Christensen

Dato : 02-04-08 11:19

"Allan Jensen" <alj@vrag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>informativ, med en masse meget flotte billeder. Bogens titel er "Vrak i
>Östersjön" og den er udgivet af forlaget Prisma, ISBN 978-91-518-4975-1

Det lyder godt. Er det print fra deres videooptagelser de bruger, eller er
det "rigtige" billeder man anvender i bogen?

Fra : cposts@gmail.com

Dato : 02-04-08 03:42

On 2 Apr., 01:47, joppe <jesperbjerrega...@gmail.com> wrote:
> [...]
> vragleterne. Jeg opdagede for sent det kun var de 3 seneste der lå hos
> svt. Det skal være den fulde version på ca 200mb, og ikke de

Hej Jesper

På et tidspunkt lå de på piratebay.org, prøv at kigge der...

/Christian

Fra : Per Toustrup

Dato : 02-04-08 17:01

joppe <jesperbjerregaard@gmail.com> skrev:
> [...]