CMAS og SSI fusionere
Fra : Jürgens

Dato : 01-04-08 04:20

Nu er det vel ikke en aprilsnar, men CMAS har jo hængt i bremsen
længe, så mon ikke der er noget om snakken.

http://sportsdykning.dk/index.php?pid=6&newsid=150

Jürgens

Fra : Mikkel Noe

Dato : 01-04-08 04:49

On Apr 1, 12:20 pm, Jürgens <hetebrue...@googlemail.com> wrote:
> Nu er det vel ikke en aprilsnar, men CMAS har jo hængt i bremsen
> længe, så mon ikke der er noget om snakken.
>
> http://sportsdykning.dk/index.php?pid=6&newsid=150
>
> Jürgens

Jeg tror godt du med SIKKERHED kan betragte dette som en aprilsnar!...

Quote:
"...SSI kræver at alle instruktører er associeret med et dykkercenter
og man vil i den forbindelse tillade at dykkerklubber under CMAS kan
blive omdannet til "Local Dive Center" i en tilsvarende
overgangsperiode...."
Hmm... Ja klart hahaha

Fra : Mikkel Noe

Dato : 01-04-08 04:58

Men jeg har til gengæld hørt at der er en århusiansk dykkerbiks på
silkeborgvej, der vil til at undervise GUE! Der bliver jo slået flere
og flere Fundamental og Tech kurser op i danmark, så det var vel også
på tide

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 01-04-08 05:05

On 1 Apr., 12:58, Mikkel Noe <mikkel...@gmail.com> wrote:
> [...]
> silkeborgvej, der vil til at undervise GUE! Der bliver jo slået flere
> og flere Fundamental og Tech kurser op i danmark, så det var vel også

Jeg var derude her idag, hvor han hade fået en stor sendning fra
Halcyon og DUI... lygter, Wings, linehjul og dragter etc.
rart men en rigtigt DIR-biks i Århus..

Jacob

Fra : Mikkel Noe

Dato : 01-04-08 05:11

On Apr 1, 1:04 pm, Jacob Jacobsen <volsh...@gmail.com> wrote:

> Jeg var derude her idag, hvor han hade fået en stor sendning fra
> Halcyon og DUI... lygter, Wings, linehjul og dragter etc.
> rart men en rigtigt DIR-biks i Århus..
>
> Jacob

Fandens også... jeg har ellers liige købt mit Halcyon Pathfinder et
andet sted... Og jeg vil ellers gerne støtte det lokale erhvervsliv

Fra : Jürgens

Dato : 01-04-08 05:14

On 1 Apr., 12:49, Mikkel Noe <mikkel...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og man vil i den forbindelse tillade at dykkerklubber under CMAS kan
> blive omdannet til "Local Dive Center" i en tilsvarende

Ja, du har nok ret i, at det er en aprilsnar - det var bare
ønsketænkning fra min side, at der snart skete noget i CMAS.

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 01-04-08 05:28

On 1 Apr., 13:11, Mikkel Noe <mikkel...@gmail.com> wrote:

> Fandens også... jeg har ellers liige købt mit Halcyon Pathfinder et
> andet sted... Og jeg vil ellers gerne støtte det lokale erhvervsliv :-

Men nu har han ophørsudsalg på standfødder hvis det skulle være.....

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 02-04-08 01:33

http://www.sportsdykning.dk/index.php?pid=6&newsid=151

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 02-04-08 01:33

> [...]
> silkeborgvej, der vil til at undervise GUE! Der bliver jo slået flere
> og flere Fundamental og Tech kurser op i danmark, så det var vel også

Hvad hedder den?

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 02-04-08 02:54

On 2 Apr., 09:32, mor...@rudedyk.dk wrote:

> Hvad hedder den?

Det var en aprilsnar... med henvisning til Søsport/Scubatech v. André
Sadler....

Fra : Mikkel Noe

Dato : 02-04-08 04:17

> Det var en aprilsnar... med henvisning til Søsport/Scubatech v. André
> Sadler....

Ja! Den var nok lidt indforstået...