Va' så Cylle
Fra : Vidal

Dato : 27-03-08 21:13

Vor fælles ven, Patruljen, poster i dk.politik nogle
sandheder om den jødiske tro:

Kan du sige, om det gælder dagens jødedom?

Sex med børn

Sanhedrin 55b: "Det er tilladt at have seksuelt samkvem med en pige,
der er tre år og én dag gammel"
Andre oversætter den samme passage således: "En Jøde må gifte sig med
en pige, der er tre år og én dag gammel".
(Seksuelle relationer med tre-årige er også udtrykkelig tilladt
ifølge: Yebamoth 12a, 57b, 60b; Abodah Zarah 37a; and Kethuboth 39a.)

Yebamoth 59b: "Selv om en luders løn ikke må gives til Gud, må hendes
penge modtages [af Gud], hvis luderen bliver betalt for sex med dyr."
seksuel, seksuelt, seksuelle, sexuelt, sex, sexuelle, sexuella,
sexuel, seksuel.

Sanhedrin 54b: "Hvis en mand begår sodomi (homoseksuel sex) med en
dreng, der er yngre end ni år, er de ikke skyldige i sodomi."

Sanhedrin 59b: "Seksuelt samvær med en dreng, der er yngre end otte
år, er ikke utugt."
Kethoboth 11b: "Seksuelt samvær med en pige yngre end tre år er
ingenting."
Alternativ oversættelse: "Når en ældre mand har samleje med en pige,
betyder det ingenting, fordi hendes jomfruhinde vil vokse sammen
igen."

Moed Kattan 17a: "Hvis en jøde er fristet til at begå onde gerninger,
skal han gå til en by, hvor ingen kender ham, og begå ondskaben der."

Såvidt jeg kan se, henter han sin ammunition her:

http://mosaisk.com/auschwitz/Talmud-Judaisme.php

http://www.come-and-hear.com/editor/america_2.html

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 27-03-08 22:38

Vidal wrote:

> [...]
> skal han gå til en by, hvor ingen kender ham, og begå ondskaben der."
>

> Såvidt jeg kan se, henter han sin ammunition her:

Og den diskusjonen ønsker du inn i denne gruppen?

Joda. Jeg skjønner at Martin Luther er en av heltene dine

Fra : Vidal

Dato : 27-03-08 22:42

Harald Mossige skrev:

> Og den diskusjonen ønsker du inn i denne gruppen?

Jeg ville gerne have en kvalificeret mening om det,
det er helt nyt for mig og overraskende, hvis det
gælder i dagens jødedom.

Jeg anser indlægget for at være dækket af gruppens
fundats.

> Joda. Jeg skjønner at Martin Luther er en av heltene dine

Det har ikke noget med Martin Luther at gøre. Det er
ikke mine meninger, der bringes frem og CM kommenterer
ikke i dk.politik, såvidt jeg har set.

Sandsynligvis har CM blokeret for mine indlæg, så måske
kan han kommentere på dit svar, hvis det er usandt det,
der skrives. Eller måske forklare det, hvis det er sandt
og gældende for jøderne i dag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-03-08 09:00

Vidal wrote:

> Jeg ville gerne have en kvalificeret mening om det,
> det er helt nyt for mig og overraskende, hvis det
> gælder i dagens jødedom.

Med den kunskap og inteligens du påberoper deg, er du selv istand til å
finne svarene.

> Jeg anser indlægget for at være dækket af gruppens
> fundats.

Jeg tror at det er ønsket ditt som styrer den vurderingen.

> Det har ikke noget med Martin Luther at gøre. Det er
> ikke mine meninger, der bringes frem og CM kommenterer
> ikke i dk.politik, såvidt jeg har set.

Det er beklagelig at du ikke ser sammenhengen, men jeg er klar over at
det er mulig å lukke øynene.

> Sandsynligvis har CM blokeret for mine indlæg, så måske
> kan han kommentere på dit svar, hvis det er usandt det,
> der skrives. Eller måske forklare det, hvis det er sandt
> og gældende for jøderne i dag.

Der vill alltid finnes splitter pine gale religiøse skrullinger. Og der
vill alltid finnes mennesker som ønsker å tro på slike. Det er godt
mulig at vi bedømmer dømmekraften din forskjellig.

HM

Fra : Vidal

Dato : 28-03-08 13:48

Harald Mossige skrev:

> Der vill alltid finnes splitter pine gale religiøse skrullinger. Og der
> vill alltid finnes mennesker som ønsker å tro på slike.

Jojo, men CM har jo i denne gruppe argumenteret for at
jomfru Maria var luder og fik det tilmed til at passe på
Jesus' livshistorie. Den sandhed er hentet i Sanhedrin
106a:

"She who was the descendant of princes and governors
played the harlot with carpenters." Also in footnote
#2 to Shabbath 104b it is stated that in the "uncensored"
text of the Talmud it is written that Jesus mother,
"Miriam the hairdresser," had sex with many men.

Og Sandhedrin indeholder ganske mange andre artigheder.

Så mit spørgsmål er ikke ganske uberettiget, når nu CM
lufter meninger, som han henter derfra.

Men jeg kan da fint forstå, han dukker hovedet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-03-08 15:23

Vidal wrote:

> [...]
>
> Så mit spørgsmål er ikke ganske uberettiget, når nu CM
> lufter meninger, som han henter derfra.
>
> Men jeg kan da fint forstå, han dukker hovedet.

Har aldrig den tanken streifet deg, at andre religiøse skrullinger lyver
like mye som du selv lyver?

Fra : Vidal

Dato : 28-03-08 15:26

Harald Mossige skrev:

> Har aldrig den tanken streifet deg, at andre religiøse skrullinger lyver
> like mye som du selv lyver?

Hehe, mener du sanhedrin er løgnagtig eller er
du ude i noget norsk humor?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-08 00:50

Vidal wrote:

> Hehe, mener du sanhedrin er løgnagtig eller er
> du ude i noget norsk humor?

Forsøk nå heller å besvare spørsmålet.

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 09:33

Harald Mossige skrev:

> Forsøk nå heller å besvare spørsmålet.

Hvilket spørgsmål?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-08 14:25

Vidal wrote:

> Hvilket spørgsmål?

Nå er du dem selv; du demonstrerer uhederligheten din så åpenlyst at det
bare vekker latter. Trist for deg at du mangler skammevett.

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 14:48

Harald Mossige skrev:

> Nå er du dem selv; du demonstrerer uhederligheten din så åpenlyst at det
> bare vekker latter. Trist for deg at du mangler skammevett.

Kære Harald.

Jeg stiller CM et simpelt spørgmål om, hvilken rolle
sanhedrin spiller i den jødiske tro, for om muligt
at stoppe kæften på de onde tunger, der så rigeligt
trives på usenet. Det kunne han ikke se nogen mening
med, så slut med det. Jeg havde håbet på, den aspirerende
Blunck måske kunne været blevet brugt som talerør, men
heller ikke noget fra ham.

---
Hvis du kan påvise, jeg har løjet om noget, så gør
det, eller stå selv som utroværdig.
-----
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-08 16:00

Vidal wrote:

> [...]
> heller ikke noget fra ham.
>
> ---
> Hvis du kan påvise, jeg har løjet om noget, så gør

Ein psykopat mangler evne til å erkjenna eigne feil.

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 16:23

Harald Mossige skrev:

> Ein psykopat mangler evne til å erkjenna eigne feil.

Hehe, så har vi det gode, gamle, norske topargument
i enhver debat: psykopat. Hvad skulle der blive
tilbage af norske nyhedsgrupper, om ikke I havde
det at gribe til?

For det er da vel ikke dig selv, du henviser til? Det
ville da være interessant, om det i virkeligheden
er en undskyldning, som jeg bare misforstår. I så
fald, se bort fra det nederste i mit indlæg. Hvis
du faktisk *er* psykopat, så tilgiver jeg dig uden
videre snak og forbehold.
----
CM tager sig god tid til at sværte mig til. Han har sine
grunde til det og det er da ok. Men jeg synes CM tavshed
vedr. *spørgsmålet* er larmende og ubehageligt.
----
Til dig, Harald, jeg gentager:

Hvis du kan påvise, jeg har løjet om noget, så gør
det, eller stå selv som utroværdig.

Har I i Norge et æresbegreb, eller er du undtaget fra
det? Jeg vil gerne have, du påviser løgn(e) i mine indlæg
eller undskylder.

Alt andet vil være æresløst, selv for en nordmand.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 29-03-08 17:13

Vidal wrote:

> Hehe, så har vi det gode, gamle, norske topargument
> i enhver debat: psykopat. Hvad skulle der blive
> tilbage af norske nyhedsgrupper, om ikke I havde
> det at gribe til?

Gå tilbake til det første innlegget mitt og les det ein gong til. Dersom
du heller ikkje då heller oppfatta noko spørsmål, så er du rett og slett
lite begava.

Og så venter eg at du svaret.

<Klipp>

Dersom du ønsker å bli tatt seriøst av meg, så må du visa at du er verd det.

HM

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 19:55

Harald Mossige skrev:

> Gå tilbake til det første innlegget mitt og les det ein gong til. Dersom
> du heller ikkje då heller oppfatta noko spørsmål, så er du rett og slett
> lite begava.
>
> Og så venter eg at du svaret.

Du skriver:

------

Hvis man skal være helt nøjagtig, så er det en opfordring
til CM om at gøre rede for, om de regler stadig er norm for
jødisk adfærd, hvilket helt tydeligt fremgår af indlægget.
Jeg kan ikke engang forestille mig, hvad du læser ind i
det.

CM og jeg korresponderer, som du nok kan forestille dig,
ikke privat. Men jeg havde jo som bekendt bemærket, han
tidligere har postet indlæg, der bygger på gammel, jødisk
visdom, nemlig:

#2 to Shabbath 104b it is stated that in the "uncensored"
text of the Talmud it is written that Jesus mother,
"Miriam the hairdresser," had sex with many men.

Så derfor ønskede jeg at vide, om det stadig er gældende,
hvad det så, bygget på CM's uvilje mod at svare, ser
ud til at være.

Patruljen, som oprindeligt postede indlæggeti dk.politik,
bevæger sig bestandigt hårfint på grænsen til både jødehad
og holocaust-benægtelse i sine skriverier.

Jeg ville gerne kunne imødegå de ting han skrev.

Jeg kan forestille mig, du refererer til Martin Luthers
antijødiske udtalelser? Jeg må erkende, at jeg aldrig selv
har læst dem og kun fået dem refereret. Det er ikke noget,
jeg dyrker. Jeg har intet mod jøder, heller ikke mod
muslimer. Jeg har behagelige bekendtskaber med begge grupper.

-------
> Dersom du ønsker å bli tatt seriøst av meg, så må du visa at du er verd
> det.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, om jeg bliver taget
seriøst af en person, der belyver mig.

Kom så med den dokumentation for at jeg er løgner!!!

Vis du er en mand af ære og ikke bare en sølle psykopat-løgner.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Harald Mossige

Dato : 30-03-08 05:08

Fra : Vidal

Dato : 30-03-08 14:08

Harald Mossige skrev:
> [...]

Dine tre andre venner vil jeg forvente hvadsomhelst af,
men du skuffer mig. Jeg troede trods alt, du havde nogen
substans og var en mand, der stod ved dine ord. Men du
om det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 20:31

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 20:31

Fra : Bæ9

Dato : 29-03-08 22:02

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev

> Ein psykopat mangler evne til å erkjenna eigne feil.

POINT

Fra : Harald Mossige

Dato : 30-03-08 09:46

Bæ9 wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev

> POINT

Noen ganger faller jeg for fristelsen til å teste leseferdigheten hans.

HM

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 19:56

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 19:56

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 19:56

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-03-08 15:43

Hej VD,

For det første, vil jeg gerne lige slå fast, at du ikke er i mit
killfilter.

Rent faktisk er der ikke ret mange der er, men langt de fleste, der
bruger mange timer, som du selv, på at skrive på forskellige
nyhedsgrupper, er for mig sjældent værd at læse, og endnu sjældnere værd
at svare på.

Du falder i begge kategorier.

Men da du har gjort af løgn og bagtalelse tydeligvis en af dine
principper og da du bruger den, nu meget kendte sekteriske metode, at
først anklage en person for at have sagt noget, som den person ikke har
sagt for bagefter at modsige vedkommende, synes jeg lige, jeg vil, ikke
diskutere med dig, da enhver dialog med dig er steril, men lige sætte
tingene igen i deres rette sammenhæng.

Du må bagefter få det, du af det, som du synes.

In article <47ece8da$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Jojo, men CM har jo i denne gruppe

CM må være mig ?

Argumentet er ikke i "denne gruppe" men på en af mine hjemmesider.
http://www.nytestamente.org.

Nærmere betegnet tænker du på artiklen: Jesus - født af prostitutionen?
(bemærk spørgsmålstegnet) som findes her:

http://www.nytestamente.org/tekst/Jesus_-_f%F8dt_af_prostitutionen?

> argumenteret for at jomfru Maria var luder

Nej, jeg har argumenteret for at 1) Jomfruen ikke var jomfruen og 2)
Jesus (forudsagt, han har eksisteret) i så fald var et uægte barn.

> og fik det tilmed til at passe på Jesus' livshistorie.

Jesus' livshistorie, som du så fint kalder det, er rent faktisk Osiris'
historie (flere hundrede år før den såkaldte "Jesus historie"). Det jeg
fik til at passe var, hvis man skulle antage, at Jesus havde eksisteret,
hvad kunne forklaringen på hans adfærd og på nogle af de beretninger fra
de græske skrifter være?

> Den sandhed er hentet i Sanhedrin
> 106a:

Nej, den "sandhed" er hentet fra de græske skrifter, Den nye Pagt, Den
nye Testamente eller whatever du vil kalde bogen. Det er nok at tage en
tur på
http://www.nytestamente.org/tekst/Jesus_-_f%F8dt_af_prostitutionen?

og se det. Alle citater blev hentet fra Bibelen.

Der fortælles at Maria blev anklaget, i tidlige apokryfe skrifter, for
"at have haft seksuelle forhold til en romersk soldat: Panther
(Pandera). Hun er blevet kaldt "libertine", "prostitueret", og ifølge
den alexandriske tradition påstod man, at hun havde begået incest med
sin bror."

Det er ikke mig, der skriver det, det er apokryfe skrifter fra længe,
længe før min tid. At du så ikke ser forskellen imellem det at
"viderebringe en oplysning" og "skabe en oplysning" må forblive dit
problem.

Jeg (eller andre i øvrigt) kan ikke være ansvarlige for din
snæversynethed og manglende forståelse, samt for din evne til at læse en
masse "mellem linjerne", som aldrig er blevet skrevet.

Du må selv tage ansvar for det.

> Så mit spørgsmål er ikke ganske uberettiget, når nu CM
> lufter meninger, som han henter derfra.

Dit spørgsmål er fuldstændig berettiget. Du har ret til at spørge.

At det så bygger på forkerte antagelser og usandheder er en anden side
af sagen som jeg ikke ønsker at dementere eller at argumentere for af
den gode grund at seriøse diskussioner på denne gruppe, og også med dig,
er grundløse, meningsløse, pointløse og spild af tid.

> Men jeg kan da fint forstå, han dukker hovedet.

Fordi man ikke gider svare dig eller dialogere med dig, betyder ikke, at
man "dukker hovedet". Du ved i øvrigt udmærket godt, at jeg ikke har
svaret til noget som helst i månedsvis. Så det har intet at gøre med
lige præcis denne diskussion.

Det betyder, i mit tilfælde, ganske enkelt, at du er for ubetydelig,
uvidende, uargumenteret og useriøse så jeg ønsker overhovedet at føre en
debat med dig.

Når jeg nu har slået fast, at du, hermed, bagtaler mere end noget andet
og er useriøs og er kørt ind i kringlede kroge af din hjerne, hvor jeg
ikke vil følge dig, vil du ikke være forbavset over ikke at få videre
svar fra mig.

Har ikke tid til vindmøller (der oven i købet mister deres vinger).

Du ønskes dog en shabbat shalom.

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
.... Christ died for our sins, so let's not disappoint him.

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 00:16

Cyril Malka skrev:
> Hej VD,

Hej Cyril Malka.

Jeg forstår naturligvis godt dine stærke følelser
for mig og finder det helt i orden, at du skriver,
som du gør.

Desværre undgår du at forholde dig til spørgsmålet,
jeg har stillet dig. Det er lidt ærgerligt, men
måske forståeligt ...

Det er dit valg og har du ikke et svar, kan du
selvfølgeligt ikke besvare det, måske fordi du er
nykonverteret eller måske fordi sandheden helst
ikke skal siges??

Vedr. din påstand om du finder dine argumenter for at
Jesus er en horkarl og Maria var luder i biblen, er
det jo vildt overdrevet. Du bygger det på denne sætning:

> [...]
> (Pandera). Hun er blevet kaldt "libertine", "prostitueret", og ifølge
> den alexandriske tradition påstod man, at hun havde begået incest med

Usandt.

At du ikke ved, at Jesus' levevis, som den beskrives
i biblen, og som du opfatter som et indicium for dine
påstande, var ganske almindeligt på pågældende tid i
Israel, finder jeg beskæmmende. Når du vil gå ud og lære
andre, så hav dog dit baggrundsmateriale i orden.

Men du vil altså ikke afvise Sanhedrin som normgivende
for jøderne i dag. Det finder jeg temmeligt forfærdende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ9

Dato : 29-03-08 00:42

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Cyril Malka.
>
> Jeg forstår naturligvis godt dine stærke følelser
> for mig og finder det helt i orden, at du skriver,
> som du gør.

meget ka man sige om sølle, men hans karakteristik af dig rammer nu meget
godt

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 09:32

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 09:32

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 19:56

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 09:32

Fra : Patruljen

Dato : 28-03-08 17:58

On 29 Mar., 00:42, "Bæ9" <du.e...@for.dum> wrote:

> meget ka man sige om sølle, men hans karakteristik af dig rammer nu meget
> godt

Jeg tænkte det samme :)
Skrapt tænkt.

Hej Benny - hvor har du været ? Som du kan se er gruppen ved at afgå
ved langsom kvælning -
Vidal og Falcken vifter lige lidt med et par guddommelige sandheder,
og alle må ud og have frisk luft :D

Gad vide - hvorfor.

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 09:32

Patruljen skrev:

> Jeg tænkte det samme :)
> Skrapt tænkt.

Hehe, sålænge Harald Mossige, Cyril Malka, Patruljen og
Bæ9 er imod mig, ved jeg, jeg er på sikker grund.

Tak mine kære venner.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ9

Dato : 29-03-08 12:32

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelsennews:47ed7c3d$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> meget ka man sige om sølle, men hans karakteristik af dig rammer nu meget

-Jeg tænkte det samme :)
- Skrapt tænkt.

- Hej Benny - hvor har du været ?

Jeg har været på en psykologisk dannelsesrejse p g a nogle grimme ting på
jobbet - stressramt og sygemelding - så jeg har haft gang i noget
mindfulness og sårn i stedet for at trættes med diverse fæhoveder.

Men jeg har nu været her - under diverse pseudonymer

- om du kan se er gruppen ved at afgå
- d langsom kvælning -
- Vidal og Falcken

livet er jo i det hele taget for kort til løgnere og borderlinere

- Gad vide - hvorfor.

fordi især de to kan forpeste enhver god debat med deres - iøvrigt meget
modsatterettede faconner - vidal som den alfaderlige, tilgivende (fidele)
faderskikkelse (utroværdig ud over alle grænser) og Falsk som den arrigt
udadreagerende redneck-far. (Smæk-smæk-smæk).

puha - at ha boet under samme tag som dem ville ha kostet nogle dyre timer
hos den lokale schrink!!

gu ve om de har børn? I så fald - stakkels børn!
Konerne er sku da i det mindste så voksne at de ka skride...

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 14:37

Bæ9 skrev:

> [...]

> jobbet - stressramt og sygemelding - så jeg har haft gang i noget
> mindfulness og sårn i stedet for at trættes med diverse fæhoveder.

Du skal se, det er nok i virkeligheden de kristne,
der går dig på nerverne.

> Men jeg har nu været her - under diverse pseudonymer

Har du? Jeg har set nogle indlæg, som måske lignede,
men ingen af dem har levet op til din sædvanlige
småfnisende standard.

> livet er jo i det hele taget for kort til løgnere og borderlinere

Og hvis du anser kristne for det, hvorfor så overhovedet
skrive her. I vits-gruppen er du vel godt tilpas. I
dk.politik kan jeg se, vi ovenikøbet som oftest er
enige.

> - Gad vide - hvorfor.

Hvorfor hvad? Det er vel ikke dk.livssyn.kristendom's
skyld, at livet er for kort for dig. I såfald er det
jo nemt at gøre livet længere.

> fordi især de to kan forpeste enhver god debat med deres - iøvrigt meget
> modsatterettede faconner - vidal som den alfaderlige, tilgivende (fidele)
> faderskikkelse (utroværdig ud over alle grænser)

Jamen, jeg er da enhver tid parat til at tilgive dig
hvadsomhelst, som jeg har kompetance til at tilgive
Og hvis du vil have Guds tilgivelse, og hvad mere kan
man næsten forlange, står der en hel folkekirke til
din rådighed.

> puha - at ha boet under samme tag som dem ville ha kostet nogle dyre timer
> hos den lokale schrink!!

Hvis du havde boet hos mig, ville du slet ikke have
haft behov for at rejse bort, så skulle jeg nok have
taget hånd om dine problemer.

> gu ve om de har børn? I så fald - stakkels børn!
> Konerne er sku da i det mindste så voksne at de ka skride...

Jeg har to børn og jeg har aldrig tæsket dem.

Det er klart, du har haft problemer i din barndom,
som du så åbenhjertigt har berettet om. De problemer
ville du aldrig have fået hos mig. Men jeg er jo nok
heller ikke på din fars alder. Han kan jo også have
været skadet og bragt sine problemer videre til dig?

Vi kan alle se, du går med et uforløst behov for et
(fader?)oprør eller indeklemte autoritetsproblemer.
Det samme gælder Harald Mossige, han har jo også selv
berettet om de fortrædelser, livet har ramt ham med,
det gælder Patruljen, selvom han ikke berettet så
detaljeret om det, minder hans fremtræden jo tydeligt
om en tidlig skade. Cyrils problemer vil jeg ikke
gå ind i her, medmindre han insisterer.

Så alle I fire skarnsknægte har kunne bruge denne
gruppe til at demonstrere jeres problemer og for
mig at se, er jeg den eneste, der har taget mig blot
en lille smule af jer.

Det er jo også uden for gruppens fundats, ikke Harald?

Men hvis I har problemer, vil jeg hjælpe jer, gerne i
privat regi, måske i en sommerferie? Så kan vi lave
lidt rundkredspædagogik under min kyndige ledelse
i stedet for at diskutere det her.

Gratis! Bedre tilbud får I ikke. Jeg holder ferie
langt ude på landet, så her er der åben himmel til en
ordentligt gang gestaltskrig, selvom det måske kan
skræmme børnene.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ9

Dato : 29-03-08 22:01

> Og hvis du anser kristne for det,

Nu var det så ikke "de kristne" vi snakkede om men dig og falsk

> Det er klart, du har haft problemer i din barndom,
> som du så åbenhjertigt har berettet om.

Løgneren taler - gab.....

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 22:32

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 28-03-08 18:00

On 28 Mar., 15:23, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:

> Har aldrig den tanken streifet deg, at andre religiøse skrullinger lyver
> like mye som du selv lyver?

:)

Fra : N/A

Dato : 29-03-08 09:32

Fra : Patruljen

Dato : 29-03-08 11:19

On 29 Mar., 16:22, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hehe, så har vi det gode, gamle, norske topargument
> i enhver debat: psykopat. Hvad skulle der blive
> tilbage af norske nyhedsgrupper, om ikke I havde
> det at gribe til?

Vidal er racistisk indstillet overfor nordmænd.
Nu også det -

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 19:56

Patruljen skrev:

> Vidal er racistisk indstillet overfor nordmænd.
> Nu også det -

You're the expert.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ9

Dato : 29-03-08 22:05

> [...]
> tilbage af norske nyhedsgrupper, om ikke I havde
> det at gribe til?

Vidal er racistisk indstillet overfor nordmænd.

Patrulje - få lige fixet at din tekst bliver quotet rigtigt så der kommer
kantede paranteser eller noget foran den citerede tekst -

Nå, men Harald bruger nu kun psykopati-termen i f m samtaler med Vidal (og
om jeg fatter at han gider spilde kræfterne på den knold)

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 22:39

Bæ9 skrev:

> Nå, men Harald bruger nu kun psykopati-termen i f m samtaler med Vidal

Nej, Harald bruger generelt betegnelsen på dem,
hvis meninger han ikke deler. Det er simpelthen
en slags automatik norske news-brugere lider af.

> (og
> om jeg fatter at han gider spilde kræfterne på den knold)

Det gør du jo selv ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 29-03-08 12:58

On 29 Mar., 12:32, "Bæ9" <du.e...@for.dum> wrote:

> [...]
> jobbet - stressramt og sygemelding - så jeg har haft gang i noget
> mindfulness og sårn i stedet for at trættes med diverse fæhoveder.

Det kunne give anledning til spørgsmål -

Jeg fandt dether ?
http://www.indsigtsmeditation.dk/

> [...]
> faderskikkelse (utroværdig ud over alle grænser) og Falsk som den arrigt
> udadreagerende redneck-far. (Smæk-smæk-smæk).

Som i en slags good christian - bad christian ?

Fra : Patruljen

Dato : 29-03-08 13:01

On 29 Mar., 19:56, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> You're the expert.

Mon ikke de fleste kender grænsen -
Hvorfor er du racistisk indstillet overfor vores norkse broderfolk ?

Fra : Vidal

Dato : 29-03-08 20:31

Patruljen skrev:

> Mon ikke de fleste kender grænsen -
> Hvorfor er du racistisk indstillet overfor vores norkse broderfolk ?

Gå ind i de norske nyhedsgrupper og se selv,
hvordan psykopat-betegnelserne ryger mellem dem.

En tråd bliver sjældent mere end 15-20 indlæg langt,
før betegnelsen psykopat eller en anden psykiatrisk
diagnose dukker op.

Ved du overhovedet, hvad betegnelsen racisme betyder?
Mener du nordmænd tilhører en anden race end os?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard