Faderhuset på Lolland
Fra : jørgen

Dato : 25-03-08 15:36

Det ser ud til at Faderhuset flytter til Lolland. Ihvertfald er deres
kontakt adresse nu i Bandholm hvor de har købt nogen ejendomme.
Hvordan de vil overleve i et så tyndbefolket område uden at samarbejde med
de eksisterende frikirker på Lolland-Falster er ikke godt at vide. Jeg har
hørt at Lolland skulle være et af de sværeste områder at missionere fordi
folk er lidt mere reserverede end eks. Københavnere. Det kan jo også være at
Bandholm bare skal være en slags udpost og at de stadig vil missionere og
holde møder i København hvorfra de vil få de fleste af deres medlemmer.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/281326:Kirke---tro--Faderhuset-opkoeber-lollandsk-landsby?rss

mvh. jørgen hansen.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-03-08 19:46

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være at Bandholm bare skal være en slags udpost og at de stadig vil
> missionere og holde møder i København hvorfra de vil få de fleste af deres

Lur mig om Lollands eventyret ikke er en midlertidig ting. Ruth er forhadt i
KBH, jeg ville ikke turde gå på gaden hvis jeg var hende, foreks sad hun på
et cafeteria oppe i Hillerød da der dukkede nogle autonome voldsmænd op. De
måtte de ringe efter politiet for at bringe hende i sikkerhed fra den
rasende hob.

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-03-08 19:52

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> et cafeteria oppe i Hillerød da der dukkede nogle autonome voldsmænd op. De
> måtte de ringe efter politiet for at bringe hende i sikkerhed fra den

Jeg ville ikke kunne se mig selv i spejlet hvis jeg var hende.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-03-08 22:36

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg ville ikke kunne se mig selv i spejlet hvis jeg var hende.

Jamen hvorfor ikke, er hun for grim til dig?.

Fra : Bæ9

Dato : 25-03-08 23:49

"Poul Nielsen" <pip160@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor ikke, er hun for grim til dig?.

Ja, du er vel ligeglad - du ryger vel på alt der har en puls

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-08 00:43

"Bæ9" <du.er.d@for.dum> skrev i en meddelelse

> Ja, du er vel ligeglad - du ryger vel på alt der har en puls

Hvor har jeg dog savnet dine knivskarpe, sjove, satiriske, velformulerede og
indsigtsfulde indlæg. Rigtigt, rigtigt dejligt at se dig tilbage på usenet.
Nu behøver jeg ikke længere at bruge min tid på at se vægmalingen tørre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bæ9

Dato : 26-03-08 12:57

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og indsigtsfulde indlæg. Rigtigt, rigtigt dejligt at se dig tilbage på
> usenet. Nu behøver jeg ikke længere at bruge min tid på at se vægmalingen

hej skidebruun - jeg elsker osse dig

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-03-08 17:51

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> hej skidebruun - jeg elsker osse dig

Bare skrub hjem til muddergruppen hvor i hører hjemme, røvhuller!!

Fra : Bæ9

Dato : 27-03-08 19:08

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> skrev

> Bare skrub hjem til muddergruppen hvor i hører hjemme, røvhuller!!

en intelligent udtalelse fra en sand kristen!

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-03-08 17:17

Poul Nielsen wrote:
> "Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor ikke, er hun for grim til dig?.

Hendes udseende ville ikke have noget med sagen at gøre, udover den
genkendelse det ville bringe med sig.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-03-08 00:18

> Hendes udseende ville ikke have noget med sagen at gøre, udover den
> genkendelse det ville bringe med sig.

Nu vil du vel ikke dermed sige at du var imod nedrivningen af Ungeren?.

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-03-08 19:31

Poul Nielsen wrote:
> "Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse
>
> Nu vil du vel ikke dermed sige at du var imod nedrivningen af Ungeren?.

Jo da, jeg var klart imod nedrivningen. Jeg finder beslutningen for
moraliserende, handlingen for selvhævdende, stoltheden over udførelsen
for usmagelig, taktikken for middelalderlig og formålet for sørgeligt.

Men mon ikke det var et svar i øst på et spørgsmål i vest?

For ser du, jeg hører til typen der anser _forskellen_ på hvad jeg kan
kræve af andre og hvad de i det hele taget har ret til, uanset hvad jeg
synes om det, som det _vigtigste_ der er. Du ved..., den der ulidelige
sekulære og liberale type djævle, der ikke vil tvinge (u)moralske
færdigretter ned i halsen på andre.

Så her er to svar som du kan vælge mellem alt efter hvordan dit
spørgsmåls "imod" skal forstås:

Spørger du om jeg mener det var i faderhusets fulde ret at rive
ungdomshuset ned?

For så er mit svar: Ja!
Ingen ko på isen der. Efter grunden var solgt til dem, var det deres at
skalte og forvalte som de måtte finde det hensigtsmæssigt, uanset hvad
andre synes om det.

Eller spørger du om jeg mener deres beslutning om at rive ungdomshuset
ned var noget jeg ville have gjort i deres sted?

For så er mit svar: Nej!
Hvad faderhuset gjorde svarer til, at komme gående ned af stranden og få
øje på et sandslot som man ikke bryder sig om, for så at købe *præcis
den kvadratmeter* strand af kommunen når man ser den er til salg, *kun*
for at kunne trampe på den og gemme sig bag loven efterfølgende. Som om
det var al grund man behøvede for at retfærdiggøre sådan en handling
over for *sig selv*!

De unge hærværkeres efterfølgende (ubestridte) forbrydelser er slet ikke
relevante i denne forbindelse.

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-08 02:05

"jørgen" skrev i en meddelelse:

> Det ser ud til at Faderhuset flytter til Lolland.

Osse i den grad! Det var hovedhistorien på TV2-Øst.

> Hvordan de vil overleve i et så tyndbefolket område uden at samarbejde med
> de eksisterende frikirker på Lolland-Falster er ikke godt at vide.

De er financieret fra USA. Skide smart: Man finder en af de utallige
private kommercielle sekter i USA, bilder dem ind, at man vil oprette
en filial i det gudløse Skandinavien, får tilsendt en masse dollars - og
har reddet fremtiden for en selv og ens familie.
Gak hen og gør ligeså!

V.h. -- Ib

Fra : Bæ9

Dato : 26-03-08 12:58

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> en filial i det gudløse Skandinavien, får tilsendt en masse dollars - og
> har reddet fremtiden for en selv og ens familie.

ku man ikke nøjes med bare at bli præst.....

sårn lidt som kurt kok: man lover en masse som ikke holder - fuld
tilfredshed eller pengene er spildt!