Relvansen af en Buiqet Garnie (eller hvord~
Fra : Peter Noes

Dato : 19-03-08 15:02

Hej Gruppe

Er ved at lave oksefond, og tænker....den der med at snørre krydderurterne
sammen og lægge i gryden, er det ikke ligegyldigt? Kan man ikke bare gøre
som "man" plejer og så smide persille, laurbærblade, timian og porre i
gryden i en pærevælling? Det skal jo sies bagefter alligevel?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-03-08 15:09

"Peter Noes" <dsl281825@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> som "man" plejer og så smide persille, laurbærblade, timian og porre i
> gryden i en pærevælling? Det skal jo sies bagefter alligevel?

Sagtens.

Mvh Trine

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-03-08 20:17

"Peter Noes" <dsl281825@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kan
> man ikke bare gøre som "man" plejer og så smide persille,
> laurbærblade, timian og porre i gryden i en pærevælling?

Selvfølgelig kan du det. Jeg vil endda tro, det giver et bedre resultat
sammenlignet med, hvis krydderurterne var snørret sammen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.