Lige en enkelt "Hvilken film mere"
Fra : Bjarne K.

Dato : 26-03-08 21:03

Så for ikke ret lang tid siden en horror film som i sikkert hurtig kan
finde.

Plot. Et "monster" har spist en hel by. Ny forsøger sheriffen, hans
vicesheriff og 2 bimbos at gøre kål på monstret. De får på et tidspunkt
hjælp af en videnskabsmand, som monstret selv forlanger kommer til stede.
Monstret ligesom absorbere og gemmer alle minder og kundskaber fra de dyr
(incl mennesker) det sutter i sig.

Kan huske jeg tænkte hvad hovedrolleindehaveren laver i den slags film.
Troede det var Mat Daemon, men IMDB siger noget andet (efter hvad jeg kan
se)

Havde egentlig en mere på vej, men fandt selv svaret, så kan det jo passende
være en lille gåde.

Hvilken film stammer den tale der er på Guns & Roses numret "Civil war" ? ..
Filmen har lige været vist i tv på kanal ?

http://www.youtube.com/watch?v=JsPv07PTor8

Bjarne K.

Fra : Kim2000

Dato : 26-03-08 21:03

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> skrev i en meddelelse
> [...]
> Monstret ligesom absorbere og gemmer alle minder og kundskaber fra de dyr

I Phanthoms sugede monsteret ihvert fald alt til sig. Og der er også en
videnskabsmand tilslut.
mvh
Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-03-08 21:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Bjarne K." <bjk@ost.ppp> skrev i en meddelelse

> I Phanthoms sugede monsteret ihvert fald alt til sig. Og der er også en
> [...]

Rigtig i første hug. Takker.

Bjarne K.

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-03-08 08:32

Bjarne K. skrev:
> Hvilken film stammer den tale der er på Guns & Roses numret "Civil war"
> ? .. Filmen har lige været vist i tv på kanal ?

Cool Hand Luke - filmen over alle film

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-03-08 08:39

Optimus Prime skrev: