Hvilken film (igen igen)
Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 22:50

Men denne gang er det nok umuligt.

1. (horror eller sci-fi)

Har inden for det sidste år set en trailer for måske en biograffilm eller en
tv film. Det eneste jeg kan huske er at et eller andet skræmmende i en skov,
får dyr (rådyr, bjørne o.s.v) til at flygte igennem skoven. Filmen er
amerikansk. Mener også at kunne huske et par ungersvende der bekymret ser ud
af et vindue i en hytte.

Bjarne K.

Fra : Kim2000

Dato : 25-03-08 22:56

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> skrev i en meddelelse
> [...]
> skov, får dyr (rådyr, bjørne o.s.v) til at flygte igennem skoven. Filmen
> er amerikansk. Mener også at kunne huske et par ungersvende der bekymret

The Village?

Kan det være den film hvor Hopkins og Bladwin strander oppe i bjergene?

mvh
Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 23:08

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> The Village?
>
> Kan det være den film hvor Hopkins og Bladwin strander oppe i bjergene?
>
> mvh
> Kim

Jeg ved ikke lige hvem Hopkins og Bladwin er, men de er ikke med i den "The
Village" jeg har set. Det er derimod, Joaquin Phoenix og Bryce Howard.

Har checket på imdb, og kan kun finde denne "The Village", foruden "et eller
andet" som går under navnet The Village fra 1993.

Bjarne K.

Fra : Kim2000

Dato : 25-03-08 23:13

> [...]
>
> Har checket på imdb, og kan kun finde denne "The Village", foruden "et
> eller andet" som går under navnet The Village fra 1993.

Jeg glemte "eller". Det er to film jeg forslår, det lyder på dig til det i
hvertfald ikke er The Village med Joaquin?

Hopkins er ham der spiller med i Hannibal filmene.

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 23:24

> Jeg glemte "eller". Det er to film jeg forslår, det lyder på dig til det i
> hvertfald ikke er The Village med Joaquin?
>
> Hopkins er ham der spiller med i Hannibal filmene.

Ja, jeg er desværre tit for hurtig til at svare. Havde ikke lige set dit
spørgsmålstegn efter The Village.

Og jeg kender godt både Hopkins og Baldvin, men kunne ikke lige sætte dem i
forbindelse med "The Village"

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 23:15

> The Village?
>
> Kan det være den film hvor Hopkins og Bladwin strander oppe i bjergene?
>
> mvh
> Kim

Ok, to min mere i tænke mode, og jeg ved godt hvem de 2 gutter er, og
hvilken film det drejer sig om. Har selv filmen, men kan ikke lige huske
hvad den hedder, men det er ikke den. Den jeg tænker på er mere horror
agtig. Noget med nogle aliens eller noget overnaturligt der skræmmer dyrene.

IMDB siger forøvrigt lige at den film du tænker på er "The edge"

Bjarne K.

Fra : Kim2000

Dato : 25-03-08 23:27

> [...]
> dyrene.
>
> IMDB siger forøvrigt lige at den film du tænker på er "The edge"

Se nu kommer jeg til at tænke på en film med et rumskib der lander uden i
skoven og jager mennesker ved at kaste nogle dyr der æder sig i ansigtet. På
dansk hedder den Jagtområde Jorden, absolut en B-film af de helt store
http://imdb.com/title/tt0081764/

mvh
Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 23:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:47e97cd4$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk..."The edge"

> [...]
> På dansk hedder den Jagtområde Jorden, absolut en B-film af de helt store

Det er ikke den. Den jeg tænker må vist være fra 2006 eller 7.

Men rart med lidt input. Er igang med at se/gense diverse horror films. Har
lige set "The Thing" (den nyeste af John Carpenter), The creature from the
black lagoon og Vampires (også John Carpenter).

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-03-08 00:14

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> wrote in message

> Men rart med lidt input. Er igang med at se/gense diverse horror films.
> Har lige set "The Thing" (den nyeste af John Carpenter),

Bare lige for at undgå misforståelser, så mener jeg, ikke den nyeste John
Carpenter film, men den nyeste "The Thing".

Den første er fra 1951 og hedder "The Thing from another world" og nr2
hedder bare "The Thing".
Går ud fra at John Carpenters er en remake af den fra 1951.

Originalen er absolut den mest uhyggelige film jeg nogensidende har set.
Sneg mig til at se den som 5-6 årig engang, og kunne ikke sove i dagevis
derefter.

Bjarne K.

Fra : Mr D

Dato : 25-03-08 23:30

> [...]
> skov, får dyr (rådyr, bjørne o.s.v) til at flygte igennem skoven. Filmen
> er amerikansk. Mener også at kunne huske et par ungersvende der bekymret

Det er ikke The Village. Det er Dreamcatcher, en ret fed film

simon

Fra : Mr D

Dato : 25-03-08 23:52

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke The Village. Det er Dreamcatcher, en ret fed film

.... en Stephen King fra 2003

og klippet med de flygtende dyr ses næsten halvvejs inde i denne trailer.

http://movies.clevver.com/video/5664/dreamcatcher-main-trailer.php

Det er efter min mening en film, der skal ses

simon

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-08 23:58

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> wrote in message

> Det er ikke The Village. Det er Dreamcatcher, en ret fed film
>
> simon

Hvis det ikke er den, så er det godt nok tæt på.
http://www.apple.com/trailers/wb/dreamcatcher/

Det er med dyrene der flygter og det overnaturlige, men jeg er altså ikke
100% sikker.
Mener der var noget med nogle bjørne der flygter sammen med alle de andre
dyr, og så det at jeg har set trailen på TV i år eller sidste år, men det
kan selvfølgelig være en optakt på en kanal der efterfølgende har vist
filmen.

Bjarne K.

Fra : Morten Steen

Dato : 26-03-08 09:35

> Det er ikke The Village. Det er Dreamcatcher, en ret fed film

Det var også mit bud, men damn, det var godt nok en af de dårligste film jeg
længe havde set (da jeg så den!).
Den startede virkelig lovende, og jeg kan godt lide Jason Lee, men lige
pludselig går det bare galt for den... og det bliver KUN værre.
Herfra ingen anbefaling. ;)

Morten