Michael Clayton
Fra : Morten Steen

Dato : 25-03-08 11:01

Nu jeg er i gang med "intelligente" film, vil jeg da også lige anbefale
Michael Clayton. Hvor The Man From Earth er sci-fi efter mit hoved, er
Michael Clayton en thriller som jeg kan lide det!
Igen en yderst intelligent, drilsk, og meget velspillet film. Til tider var
jeg lige på nippet til at tabe tråden, men hver gang fik den hevet mig i
land igen, takket være den fremragende instruktion.
Har George Clooney nogensinde været bedre? Jeg tror det ikke!
Igen de varmeste anbefalinger herfra.

Morten

Fra : Mr D

Dato : 25-03-08 11:05

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i land igen, takket være den fremragende instruktion.
> Har George Clooney nogensinde været bedre? Jeg tror det ikke!

Den må jeg se. Efter med ekstatisk glæde nyligt at have set "O Brother where
art Thou?" og da også "The Good German" må jeg på jagt efter gode film med
Clooney, og jeg kunne jo passende starte med Michael Clayton.

Andre forslag?

simon

Fra : Morten Steen

Dato : 25-03-08 11:08

> Andre forslag?

Ocean's 11! ;) Og i modsætning til den almene holdning, var jeg HELT tosset
med Intolerable Cruelty. Der er Clooney også brilliant.

Og så har jeg desværre aldrig fået set dem, men Three Kings og Out Of Sight
skulle også være i toppen af Clooney-barometeret!

Men du SKAL bare se Michael Clayton, hvis du holder af en god thriller, der
stiller lidt krav til seerne. :)

Morten

Fra : Anglachel

Dato : 27-03-08 17:43

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
> Andre forslag?
>
> simon
Good Night and Good Luck selvom David Straithairn stjæler billedet. Syriana.