Fitna traileren
Fra : Jesper

Dato : 24-03-08 23:28

4 minutters trailer for Geert Wilders film Fitna, jeg glæder mig til at
se filmen:

http://nl.youtube.com/watch?v=BzOLN8za0Tw

FUT: dk.politik, kan naturligvis tilsidesættes.
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-03-08 00:35

Jesper wrote:
> 4 minutters trailer for Geert Wilders film Fitna, jeg glæder mig til
> at se filmen:
>
> http://nl.youtube.com/watch?v=BzOLN8za0Tw
>

> FUT: dk.politik, kan naturligvis tilsidesættes.

Ifølge den officielle hjemmeside - som nu er pillet ned - har der aldrig
nogensinde været en film, men der er tværtimod tale om et - meget
afslørende - mediestunt fra Geert Wilders side...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 25-03-08 01:40

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Ifølge den officielle hjemmeside - som nu er pillet ned - har der aldrig
> nogensinde været en film, men der er tværtimod tale om et - meget
> afslørende - mediestunt fra Geert Wilders side...

Det fremgår ikke af Geert Wilders hjemmeside eller af noget andet jeg
kan finde på nettet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-03-08 02:27

Jesper wrote:

> Det fremgår ikke af Geert Wilders hjemmeside eller af noget andet jeg
> kan finde på nettet.

Se på:

http://annalyttiger.wordpress.com/2008/03/23/fitna-the-movie/

Hvor der henvises til:

http://www.fitnathemovie.co.uk/

Så er spørgsmålet blot om det nu også ER Wilders, der står bag denne
tydeligt engelske side, nu da
www.fitnathemovie.com som bekendt er sat ud af drift af udbyderen
NetworkSolutions...

HVIS det vitterligt er Wilders, der således har lavet eet stort mediestunt,
så må man da gi' manden at han (som anført på "Anna Lyttiger"-bloggen) har
trukket bukserne godt og grundigt ned på de folk, som af obskure årsager
ligefrem hævder at have set klip fra denne formodentligt slet ikke
eksisterende film.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 25-03-08 05:50

> [...]

> trukket bukserne godt og grundigt ned på de folk, som af obskure årsager
> ligefrem hævder at have set klip fra denne formodentligt slet ikke

Domain name:
fitnathemovie.co.uk

Registrant:
Los Bol

Registrant type:
UK Individual

Registrant's address:
The registrant is a non-trading individual who has opted to have
their
address omitted from the WHOIS service.

Registrar:
GX Networks Ltd t/a 123-Reg.co.uk [Tag = 123-REG]

Relevant dates:
Registered on: 05-Mar-2008
Renewal date: 05-Mar-2010
Last updated: 16-Mar-2008

Registration status:
Registration request being processed.

Name servers:
ns1.servage.net
ns2.servage.net
ns3.servage.net
ns4.servage.net

WHOIS lookup made at 04:47:26 25-Mar-2008

Det er ikke Wilders site, det er et spoofsite.

Fra : H@M.invalid

Dato : 25-03-08 17:46

Jesper <spambuster@users.toughguy.net> skrev følgende

> [...]

> Registrar:
> GX Networks Ltd t/a 123-Reg.co.uk [Tag = 123-REG]

> Relevant dates:
> Registered on: 05-Mar-2008
> Renewal date: 05-Mar-2010
> Last updated: 16-Mar-2008

> Registration status:
> Registration request being processed.

> Name servers:
> ns1.servage.net
> ns2.servage.net
> ns3.servage.net
> ns4.servage.net

> WHOIS lookup made at 04:47:26 25-Mar-2008

>Det er ikke Wilders site, det er et spoofsite.

Hvordan kunne du finde de informationer?

Vh Hanne

Fra : Jesper

Dato : 25-03-08 18:29

<H@M.invalid> wrote:

> Hvordan kunne du finde de informationer?
>
> Vh Hanne

Et simpelt WHOIS opslag i terminalen (hedder kommandoprompten i
Windows), jeg bruger WHOIS serveren whois.geektools.com