Filmtitel...
Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 23:24

Hvad hedder den danske film, der handler om unge rige fra nordsjælland? Den
har en kort titel, det er det eneste jeg kan huske.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-03-08 23:32

Martin F. Nygaard wrote:
> Hvad hedder den danske film, der handler om unge rige fra nordsjælland? Den
> har en kort titel, det er det eneste jeg kan huske.

Rich Kids?
http://www.imdb.com/title/tt1010445/

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 23:42

Robert Eriksen wrote:
> Rich Kids?
> http://www.imdb.com/title/tt1010445/

Ja, det ser ud til at være den. Men en rating på 3,8 hmmm... Jeg synes
ellers at have hørt, at den skulle være ret god.

Fra : Morten Steen

Dato : 25-03-08 08:23

> Ja, det ser ud til at være den. Men en rating på 3,8 hmmm... Jeg synes
> ellers at have hørt, at den skulle være ret god.

Den STORstinker. Kan kun anbefale at holde sig langt væk.

Morten

Fra : Flinkesen

Dato : 27-03-08 19:59

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Den STORstinker. Kan kun anbefale at holde sig langt væk.
>
> Morten

Kunne ikke være mere enig. Om jeg så fik den på DVD med slik og sodavand
samt en 50'er gemt i coveret, mod at jeg så den igen, så ville jeg takke
nej. Tyndere handling og dårligere skuespil skal man lede længe efter.

JK