There will be boredom
Fra : Per

Dato : 23-03-08 22:19

Så fik jeg endelig set PTA's The Will be Blood. Føj for en stinker! Den var
da totalt blottet for handling eller historie. Jeg elskede Boogie Nights og
Magnolia var også OK, men denne er da godt nok en gang overvurderet bæ. Jeg
var godt nok betænkelig ved den usædvanlige høje karakter på IMDB. Det er
som regel sjældent et godt tegn. Det er mig simpelt hen ugribeligt hvis så
mange mennesker virkelig har af egen vilje har stemt et 10-tal på filmen.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-03-08 04:11

"Per" <ihate@spam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> karakter på IMDB. Det er som regel sjældent et godt tegn. Det er mig
> simpelt hen ugribeligt hvis så mange mennesker virkelig har af egen vilje

Jeg vil nu heller ikke give den 10. Men at kalde den "overvurderet bæ" er
sgu for langt ude. Det er er en meget fin film som man ikke glemmer efter
at have set den. Meget ubehagelig, knugende, intens og klaustrofobisk. Jeg
tænkte tilbage på den flere dage efter og det er der fandme få amerikanske
film der får mig til gøre. Klar anbefaling til at se den.

Fra : Reno Raines

Dato : 24-03-08 19:20

> [...]
> mig simpelt hen ugribeligt hvis så mange mennesker virkelig har af
> egen vilje har stemt et 10-tal på filmen.
Delvis enigt. Alt for langsom handlingsprogression i starten,
hovedpersonens personlighedsudvikling sker alt for "drastisk" hvor
mellemstadier mangler for at det virke plausibelt og ændringer i far-søn
forholdet er ligeledes underligt afbilledet. Tager dog hatten af for
Daniel Day-Lewis' skuespiller-præstation.

Fra : Smurf

Dato : 24-03-08 23:00

On Mon, 24 Mar 2008 19:20:14 +0100, "Reno Raines" <No.mails@for.me> wrote:

> [...]
>forholdet er ligeledes underligt afbilledet. Tager dog hatten af for
>Daniel Day-Lewis' skuespiller-præstation.

DDL er vel den skuespiller med det højeste stabile nivaeu. Men han er jo så
også ret selektiv må man sige. Hans karriere er enestående imo.
Og så sagde han nej til LOTR!?