( Off topic: med fut ) PROJEKTOR ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-03-08 22:10

ja jeg ved godt det ikke er det gruppen er til men jeg har sat fut til ot
gruppen så der ikke kommer støj men sagen er jeg står for at skulle købe en
projektor
den skal selvf give et godt billed og helst ikke støje for meget og helst
ikke koste over 5000 kr

ja jeg spørger her i gruppen fordi jeg ved der er mange af jer der ved noget
om det så ... ja derfor !

nogen forslag ?

Mv.
Bo M Mogensen

FUT : dk.snak.off-topic

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Morten Steen

Dato : 25-03-08 11:09

> nogen forslag ?

Jeg vil nok mene at med det budget, bør du nok kigge efter en brugt i første
omgang. Man kan få mange GLIMRENDE projektorer, som var topmodeller for 2-3
år siden (og kostede 20K+ dengang) til den pris nu. De har så næppe
HD-opløsning, men derfor plejer de at kunne levere et fint HD-billede
alligevel.
Du kan snuse lidt rundt i forummet på www.recordere.dk, og www.dahf.dk.
Jeg ved i hvert fald at der var en gut der havde en til salg på Recordere,
og han skulle have omkring 4.000 for den.
Personligt købte jeg selv en brugt, for lige at se om det var mig... og tro
mig : har du pladsen, er det den ENESTE løsning. Så kan de komme med 50"+
skærme, og hvad ved jeg... det er bare ikke det samme.
Støjen vil dog formentlig altid være en faktor, men man vænner sig meget
hurtigt til det. Min projektor hænger lige over hovedet på mig, når jeg ser
film, men jeg tænker aldrig på det mere.

God fornøjelse og held og lykke.

Morten