Jeg glæder mig til Iron Man
Fra : Kim2000

Dato : 21-03-08 19:17

Den ser god ud, tjek traileren.

http://us.imdb.com/title/tt0371746/trailers-screenplay-1-10-2

Og så vil det altså være dejligt hvis Robert kunne holde sig ude af stoffer,
en fantastisk skuespiller, men æv, hvor har han dog været sin egen værste
fjende.

http://us.imdb.com/title/tt0371746/

mvh
Kim

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-03-08 19:39

> [...]
>

> Og så vil det altså være dejligt hvis Robert kunne holde sig ude af
> stoffer, en fantastisk skuespiller, men æv, hvor har han dog været sin

Suk... Tror nu ikke han har gjort meget mere end de fleste
hollywood-stjerner gør/har gjort. Han har bare været en go "skambukke" for
medierne... Men jeg ser også bestemt frem til Iron Man, da jeg synes han er
en virkelig karismatisk og dygtig skuespillere.

Heldigvis er superhelte-bølgen ebbet lidt ud, så det kan være der kommer
nogle kvalitetsfilm. Dog ser jeg ikke frem til den nye Hulk, da jeg er glad
for Ang Lee's lidt for overambitiøse dramatiske udgave. Den nye ser bare ud
til at være en mainstream-pleaser... Bare det at de lavede CGI-hulken før de
overhovedet valgte Edward Norton siger lidt om at det bliver det kedelige
"Hulk smadrer!!!"-tema, som jeg altid har hadet ved figuren.

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-03-08 17:00

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message

> Heldigvis er superhelte-bølgen ebbet lidt ud, så det kan være der kommer
> nogle kvalitetsfilm.

Ebbet ud? :) I år kommer der ihvertfald 4 superhelte film der har baggrund i
en tegneserie.
Ud over dem kommer også Superhero Movie og Hancock der begge tager pis på
genren.

Så nej, bølgen er ikke ved at ebbe og det gør den heller ikke så længe der
er penge i
filmene.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-03-08 11:33

Kim2000 skrev:

> Og så vil det altså være dejligt hvis Robert kunne holde sig ude af
> stoffer, en fantastisk skuespiller, men æv, hvor har han dog været
> sin egen værste fjende.

Ja, han er ikke helt undsluppet sit Anja & Viktor-image.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk