Jeg elsker min sexdukke.
Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-08 15:02

http://www.imdb.com/title/tt0805564/

Får vist premiere til Nat Filmfetivalen.

Vel en OK film som havde sine momenter uden at være lårklaskende morsom.
Sådan lidt puttenuttet selvom emnet ; "ensom enespænder køber en sexdukke"
( dog ikke den slags man kan købe på Istedgade ) og omgivelsernes
(positive ) reaktion på hans mærkelighed.

Filmen er pisse forudsigelig og man ved nærmest hvad den slutter med efter
10 min. Men som somsagt der er nogle ret komiske episoder.

Min favorit "mand og sexdukke på film" er stadig ; Dennis Hopper i det
glemte mesterværk Rivers Edge fra 1986 http://www.imdb.com/title/tt0091860/
Den skal genses i aften. En weirdofilm af format.

Fra : Holst

Dato : 21-03-08 15:05

Peter Heide wrote:

> Min favorit "mand og sexdukke på film" er stadig

Pudsigt. Sådan en favoritfilm har jeg slet ikke.

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-08 15:11

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Pudsigt. Sådan en favoritfilm har jeg slet ikke.

Det troede jeg da alle mænd havde.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-03-08 16:29

Peter Heide skrev:

> Det troede jeg da alle mænd havde.

Se evt. Luis G. Berlangas film fra 1974 "Grandeur nature",
(Naturlig størrelse) med Michel Piccoli.

--
Herluf :·)

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-03-08 16:59

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Se evt. Luis G. Berlangas film fra 1974 "Grandeur nature",
> (Naturlig størrelse) med Michel Piccoli.

Min yndlingssexdukke forekommer i den Olsenbandenfilm, hvor de skal bryde
ind i en bankboks i Bruxelles, jeg husker ikke hvad nummer.

Per V

--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine