/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
12 monkeys
Fra : Per Vadmand


Dato : 19-03-08 09:37

Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
"willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det klæder
ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en fremragende
skuespiller.

--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



 
 
Holst (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 19-03-08 09:47


Per Vadmand wrote:

> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
> Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det klæder
> ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en fremragende
> skuespiller.

Det er han nemlig. Problemet for ham, sikkert ligesom mange andre
skuespiller, er, at de ofte bliver castet i den samme type roller.

David Schjelde (19-03-2008)
Kommentar
Fra : David Schjelde


Dato : 19-03-08 11:02

Holst skrev:
>
> Per Vadmand wrote:
>
>> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på
>> Imdb, at Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste
>> over "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor
>> det klæder ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en
>> fremragende skuespiller.
>
> Det er han nemlig. Problemet for ham, sikkert ligesom mange andre
> skuespiller, er, at de ofte bliver castet i den samme type roller.

Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
"Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.

mvh
david

Per Vadmand (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 19-03-08 11:53

David Schjelde wrote:

>
> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>
Ja, eller en komisk efter "Oscar".

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Robert Eriksen (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Robert Eriksen


Dato : 19-03-08 13:13

Per Vadmand wrote:
> David Schjelde wrote:
>
>> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
>> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>>
> Ja, eller en komisk efter "Oscar".

Var det ironisk eller er Oscar rent faktisk værd at se?

Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min Mor
Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det burde
jeg måske?


No Humor Man (19-03-2008)
Kommentar
Fra : No Humor Man


Dato : 19-03-08 13:32

Robert Eriksen wrote:
> Per Vadmand wrote:
>> David Schjelde wrote:
>>
>>> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
>>> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>>>
>> Ja, eller en komisk efter "Oscar".
>
> Var det ironisk eller er Oscar rent faktisk værd at se?
>
> Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min Mor
> Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det burde
> jeg måske?
>
Jeg vil sige nej... den er ikke værd at se. Den var ret plat.

Copland var derimod god, imo.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Per Vadmand (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 19-03-08 13:49

No Humor Man wrote:
> Robert Eriksen wrote:
>> Per Vadmand wrote:
>>> David Schjelde wrote:
>>>
>>>> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
>>>> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>>>>
>>> Ja, eller en komisk efter "Oscar".
>>
>> Var det ironisk eller er Oscar rent faktisk værd at se?
>>
>> Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min
>> Mor Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det
>> burde jeg måske?
>>
> Jeg vil sige nej... den er ikke værd at se. Den var ret plat.
>
Jeg morede mig meget over den.

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



No Humor Man (19-03-2008)
Kommentar
Fra : No Humor Man


Dato : 19-03-08 16:22

Per Vadmand wrote:
> No Humor Man wrote:
>> Robert Eriksen wrote:
>>> Per Vadmand wrote:
>>>> David Schjelde wrote:
>>>>
>>>>> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
>>>>> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>>>>>
>>>> Ja, eller en komisk efter "Oscar".
>>> Var det ironisk eller er Oscar rent faktisk værd at se?
>>>
>>> Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min
>>> Mor Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det
>>> burde jeg måske?
>>>
>> Jeg vil sige nej... den er ikke værd at se. Den var ret plat.
>>
> Jeg morede mig meget over den.
> Per V
>
Havde lidt forventet noget andet baseret udfra billedet på coveret...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Peter Knutsen (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 19-03-08 22:53

Per Vadmand wrote:
> No Humor Man wrote:
>>Robert Eriksen wrote:
>>>Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min
>>>Mor Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det
>>>burde jeg måske?
>>
>>Jeg vil sige nej... den er ikke værd at se. Den var ret plat.
>
> Jeg morede mig meget over den.

Den der med "stop-eller" er vel en art crazykomedie eller noget? Jeg har
ikke set den, men humoren i "Oscar" er nok af en anden type.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Per Vadmand (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 19-03-08 23:37

Peter Knutsen wrote:

>
> Den der med "stop-eller" er vel en art crazykomedie eller noget? Jeg
> har ikke set den, men humoren i "Oscar" er nok af en anden type.

Oscar er faktisk oprindeligt et teaterstykke, der vist har været opført
herhjemme med Jørgen Ryg i Stallones rolle!

Per V

--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Henning Præstegaard (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Henning Præstegaard


Dato : 20-03-08 02:58

Per Vadmand wrote:

>> Den der med "stop-eller" er vel en art crazykomedie eller noget? Jeg
>> har ikke set den, men humoren i "Oscar" er nok af en anden type.
>
> Oscar er faktisk oprindeligt et teaterstykke, der vist har været
> opført herhjemme med Jørgen Ryg i Stallones rolle!
>
Har Louis de Funes ikke lavet den under samme navn? Såvidt jeg husker
var den danske titel Sagen er bøf.

mvh
Henning



No Humor Man (22-03-2008)
Kommentar
Fra : No Humor Man


Dato : 22-03-08 20:41

Peter Knutsen wrote:
> Per Vadmand wrote:
>> No Humor Man wrote:
>>> Robert Eriksen wrote:
>>>> Jeg har aldrig set den, og det er nok primært fordi Stop, Eller Min
>>>> Mor Skyder og den slags ligger lidt for tungt i baghovedet, men det
>>>> burde jeg måske?
>>>
>>> Jeg vil sige nej... den er ikke værd at se. Den var ret plat.
>>
>> Jeg morede mig meget over den.
>
> Den der med "stop-eller" er vel en art crazykomedie eller noget? Jeg har
> ikke set den, men humoren i "Oscar" er nok af en anden type.
>
CRAP... det må I sgu undskylde, gutter... tog fejl af de to. Har vist
ikke set Oscar, så. Troede det var den dersens "stop-eller" film - det
var dén der var lidt plat. Må vist hellere få set Oscar...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Peter Knutsen (19-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 19-03-08 22:52

Per Vadmand wrote:
> David Schjelde wrote:
>>Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
>>"Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.
>
> Ja, eller en komisk efter "Oscar".

Ja, "Oscar" var faktisk en nogenlunde god film. God nok til at jeg gerne
vil se den igen en dag.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Peter T. (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 21-03-08 10:59

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote in news:47e0e459$0$2093
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle.

Ja. Enhver Stallone-skeptiker skal have Copland proppet ned i halsen, så
de ser, at han faktisk også kan spille med andet end med musklerne. :)

--
Peter T.

Per Vadmand (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 21-03-08 16:58

Peter T. wrote:

>
> Ja. Enhver Stallone-skeptiker skal have Copland proppet ned i
> halsen, så de ser, at han faktisk også kan spille med andet end med
> musklerne. :)

Informations anmelder kaldte ham "skabsskuespiller" i anmeldelsen af denne
film.

I øvrigt synes jeg også, han viser glimt af humoristisk talent i "Demolition
Man". (Scenen med muslingeskallerne).

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Smurf (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Smurf


Dato : 20-03-08 22:17

On Wed, 19 Mar 2008 09:46:36 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

>
>Per Vadmand wrote:
>
>> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
>> Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
>> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det klæder
>> ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en fremragende
>> skuespiller.
>
>Det er han nemlig. Problemet for ham, sikkert ligesom mange andre
>skuespiller, er, at de ofte bliver castet i den samme type roller.

Lost in translation

Bo M Mogensen (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 21-03-08 09:32


"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:47e0d2ea$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Per Vadmand wrote:
>
>> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb,
>> at Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
>> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det
>> klæder ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en
>> fremragende skuespiller.
>
> Det er han nemlig. Problemet for ham, sikkert ligesom mange andre
> skuespiller, er, at de ofte bliver castet i den samme type roller.

Hmm ja men for nogen skuespiller virker andet ikke - jeg har set Harrison
Ford som blød man ved flere lejligheder og det holder bare ikke !



Per Vadmand (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 21-03-08 10:22

Bo M Mogensen wrote:

>
> Hmm ja men for nogen skuespiller virker andet ikke - jeg har set
> Harrison Ford som blød man ved flere lejligheder og det holder bare
> ikke !

Nej, han kommer nemt til at minde om Axel Strøbye i Matador EFTER
hjerneblødningen. "Han er blevet velopdragen!"

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Bo M Mogensen (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 21-03-08 22:06


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:47e37e31$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Bo M Mogensen wrote:
>
>>
>> Hmm ja men for nogen skuespiller virker andet ikke - jeg har set
>> Harrison Ford som blød man ved flere lejligheder og det holder bare
>> ikke !
>
> Nej, han kommer nemt til at minde om Axel Strøbye i Matador EFTER
> hjerneblødningen. "Han er blevet velopdragen!"
>
> Per V
>
>

ha ha ja det dur ikke !!!



Peter Heide (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 20-03-08 01:28


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:47e0d09e$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
> Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det klæder
> ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en fremragende
> skuespiller.

Dér hvor jeg opdagede at Willis er rigtig god var i The Sixth Sense fra
1999. Meget afdæmpet og fint.


Per Vadmand (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 20-03-08 10:21

Peter Heide wrote:

> Dér hvor jeg opdagede at Willis er rigtig god var i The Sixth Sense
> fra 1999. Meget afdæmpet og fint.

Ditto.

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Holst (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 20-03-08 10:28


Per Vadmand wrote:

> Ditto.

Selv i de mange ramasjangfilm, som Bruce Willis har en del af, træder
han jo også ofte langt mere i karakter end så mange andre
ramasjangskuespillere.

Per Vadmand (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 20-03-08 11:58

Holst wrote:
> Per Vadmand wrote:
>
>> Ditto.
>
> Selv i de mange ramasjangfilm, som Bruce Willis har en del af, træder
> han jo også ofte langt mere i karakter end så mange andre
> ramasjangskuespillere.

Helt sikkert. En af mine yndlings af slagsen er "Last Boy Scout" - også på
grund af hans sidekick.

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Kim2000 (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 20-03-08 13:31


"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:47e1afa4$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:47e0d09e$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
>> Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
>> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det
>> klæder ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en
>> fremragende skuespiller.
>
> Dér hvor jeg opdagede at Willis er rigtig god var i The Sixth Sense fra
> 1999. Meget afdæmpet og fint.

Simpelthen en af de bedste film nogensinde, måske fordi jeg først forstod
sammenhængen et par sekunder før afsløringen. Genial film.

Bruce er også den eneste grund til det er værd at gense De uheldige helte
(tror jeg den hedder) fra firserne, der kommer en gang imellem et afsnit på
tv2.

mvh
Kim



Holst (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 20-03-08 14:01


Kim2000 wrote:

> Simpelthen en af de bedste film nogensinde, måske fordi jeg først forstod
> sammenhængen et par sekunder før afsløringen. Genial film.

M. Night Shyamalan laver nogle ganske interessante film, som er værd at
se. The Village er for eksempel også fremragende.

> Bruce er også den eneste grund til det er værd at gense De uheldige helte
> (tror jeg den hedder) fra firserne, der kommer en gang imellem et afsnit på
> tv2.

Næppe "De uheldige helte", for det var Roger Moore og Tony Curtis.
Tænker du på ""Moonlighting", som jeg ikke erindrer hvad hed på dansk.

Ralph (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 20-03-08 14:13

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:47e25ffd$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tænker du på ""Moonlighting", som jeg ikke erindrer hvad hed på dansk.

Tæt på "De Heldige Helte"

--
Ralph



Holst (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 20-03-08 14:46


Ralph wrote:

> Tæt på "De Heldige Helte"

Ja, så kan jeg godt forstå, Kim huskede forkert.

Henning Præstegaard (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Henning Præstegaard


Dato : 20-03-08 21:57

Kim2000 wrote:

>> Dér hvor jeg opdagede at Willis er rigtig god var i The Sixth Sense
>> fra 1999. Meget afdæmpet og fint.
>
> Simpelthen en af de bedste film nogensinde, måske fordi jeg først
> forstod sammenhængen et par sekunder før afsløringen. Genial film.
>
En fantastisk film, som jeg tror ville have været en fiasko hvis det havde
været en anden der havde haft BW rolle.

mvh
Henning



Holst (20-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 20-03-08 22:06


Henning Præstegaard wrote:

> En fantastisk film, som jeg tror ville have været en fiasko hvis det havde
> været en anden der havde haft BW rolle.

Sådant er jo svært at spå om. Men der er da ingen tvivl om, at havde
Shyamalan valgt en anden end Willis, så havde det været en anden film.

Kim Ludvigsen (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 21-03-08 01:12

Den 20-03-08 22.05 skrev Holst følgende:

> Sådant er jo svært at spå om. Men der er da ingen tvivl om, at havde
> Shyamalan valgt en anden end Willis, så havde det været en anden film.

Efter min mening er de bedste Shyamalan-film dem med Willis og The
Village ligger på tredjepladsen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.
http://kimludvigsen.dk

Holst (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 21-03-08 08:18


Kim Ludvigsen wrote:

> Efter min mening er de bedste Shyamalan-film dem med Willis og The
> Village ligger på tredjepladsen.

Deri er jeg vist ikke uenig med dig :)

Tue Sørensen (22-03-2008)
Kommentar
Fra : Tue Sørensen


Dato : 22-03-08 10:03

On 19 Mar., 13:13, Robert Eriksen <r...@adr.dk> wrote:
> Per Vadmand wrote:
> > David Schjelde wrote:
>
> >> Jep - Det er jo decideret tragisk at Stallone efter sin rolle i
> >> "Copland" ikke blev tilbudt så meget som én eneste "seriøs" rolle..
>
> > Ja, eller en komisk efter "Oscar".
>
> Var det ironisk eller er Oscar rent faktisk værd at se?

Oscar er en rigtig god komedie, men en rigtig god præstation fra
Stallone. Har selv købt den på DVD for nylig.

- Tue

Tue Sørensen (22-03-2008)
Kommentar
Fra : Tue Sørensen


Dato : 22-03-08 10:06

On 21 Mar., 16:58, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
> Peter T. wrote:
>
> > Ja. Enhver Stallone-skeptiker skal have Copland proppet ned i
> > halsen, så de ser, at han faktisk også kan spille med andet end med
> > musklerne. :)
>
> Informations anmelder kaldte ham "skabsskuespiller" i anmeldelsen af denne
> film.
>
> I øvrigt synes jeg også, han viser glimt af humoristisk talent i "Demolition
> Man". (Scenen med muslingeskallerne).

Demolition Man er en fed sci-fi film! Jo flere gange jeg ser den, jo
bedre kan jeg lide den. Jeg har givet den 9 ud af 10 på IMDb - men jeg
skulle godt nok se den adskillige gange før det gik op for mig hvor
god den var.

- Tue

Per Vadmand (22-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-03-08 19:57

Tue Sørensen wrote:
> On 21 Mar., 16:58, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
>> Peter T. wrote:
>>
>>> Ja. Enhver Stallone-skeptiker skal have Copland proppet ned i
>>> halsen, så de ser, at han faktisk også kan spille med andet end med
>>> musklerne. :)
>>
>> Informations anmelder kaldte ham "skabsskuespiller" i anmeldelsen af
>> denne film.
>>
>> I øvrigt synes jeg også, han viser glimt af humoristisk talent i
>> "Demolition Man". (Scenen med muslingeskallerne).
>
> Demolition Man er en fed sci-fi film! Jo flere gange jeg ser den, jo
> bedre kan jeg lide den. Jeg har givet den 9 ud af 10 på IMDb - men jeg
> skulle godt nok se den adskillige gange før det gik op for mig hvor
> god den var.
>
Men hvad bruger de muslingeskallerne til?!?

Per V


--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Tue Sørensen (22-03-2008)
Kommentar
Fra : Tue Sørensen


Dato : 22-03-08 10:09

On 20 Mar., 13:30, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> skrev i en meddelelsenews:47e1afa4$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>
> > "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> >news:47e0d09e$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> Genså lige "12 Monkeys" - fantastisk film. Jeg læste bagefter på Imdb, at
> >> Gilliam før optagelserne havde givet Bruce Willis en liste over
> >> "willis-manerer", han skulle undgå i denne film - og kors, hvor det
> >> klæder ham. Med den rigtige instruktør er Bruce Willis faktisk en
> >> fremragende skuespiller.
>
> > Dér hvor jeg opdagede at Willis er rigtig god var i The Sixth Sense fra
> > 1999. Meget afdæmpet og fint.
>
> Simpelthen en af de bedste film nogensinde, måske fordi jeg først forstod
> sammenhængen et par sekunder før afsløringen. Genial film.

Nånå - jeg syntes nu ikke, den var noget særligt. Kan bedre lide
Unbreakable.

- Tue

Tue Sørensen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Tue Sørensen


Dato : 23-03-08 01:46

On 22 Mar., 19:57, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
> Tue Sørensen wrote:
> > On 21 Mar., 16:58, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
> >> Peter T. wrote:
>
> >>> Ja. Enhver Stallone-skeptiker skal have Copland proppet ned i
> >>> halsen, så de ser, at han faktisk også kan spille med andet end med
> >>> musklerne. :)
>
> >> Informations anmelder kaldte ham "skabsskuespiller" i anmeldelsen af
> >> denne film.
>
> >> I øvrigt synes jeg også, han viser glimt af humoristisk talent i
> >> "Demolition Man". (Scenen med muslingeskallerne).
>
> > Demolition Man er en fed sci-fi film! Jo flere gange jeg ser den, jo
> > bedre kan jeg lide den. Jeg har givet den 9 ud af 10 på IMDb - men jeg
> > skulle godt nok se den adskillige gange før det gik op for mig hvor
> > god den var.
>
> Men hvad bruger de muslingeskallerne til?!?

Ja, det får man aldrig at vide... Jo, altså, de bruger dem i stedet
for toilet-papir, men præcis hvordan forbliver et mysterie... (Jeg
mener dog slet ikke at den scene er essentiel for filmen som helhed.)

- Tue

Per Vadmand (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 23-03-08 10:13

Tue Sørensen wrote:

>
> Ja, det får man aldrig at vide... Jo, altså, de bruger dem i stedet
> for toilet-papir, men præcis hvordan forbliver et mysterie... (Jeg
> mener dog slet ikke at den scene er essentiel for filmen som helhed.)

Selvfølgelig ikke - men den er typisk for filmens skæve humor.

Per V

--
"Nuller står altid til højre, hvis de vil blive til noget."

Oscar Lafontaine



Mr D (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Mr D


Dato : 23-03-08 10:33


"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:896395e5-a491-44af-a9c8-eecb6fd4a304@p73g2000hsd.googlegroups.com...
On 22 Mar., 19:57, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
> Tue Sørensen wrote:
> > On 21 Mar., 16:58, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:
> >> Peter T. wrote:
>
> Ja, det får man aldrig at vide... Jo, altså, de bruger dem i stedet
> for toilet-papir, men præcis hvordan forbliver et mysterie... (Jeg
> mener dog slet ikke at den scene er essentiel for filmen som helhed.)

Hvad mener du? Det er da hele filmens omdrejningspunkt. Heri er den vel lige
så dyb og mysteriøs som f.eks. Mulholland Drive. Er der ikke en sammenhæng
med indførelsen af muslingeskaller ved toiletbesøg og et samfund renset for
vold? Tænk over det!

simon



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177459
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408186
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste