Prey
Fra : Kim2000

Dato : 18-03-08 20:29

Her godt 20 minutter inde i filmen er jeg allerede ved ønske de bare kan dø,
men nu kører den altså i baggrunden og jeg gider ikke rejse mig efter
fjernbetjeningen

Prey er en film om en familie der er i Afrika og på en safaritur bliver de
omringet af sultne løver.

Lad os starte med at slå det fast at hvis man lige skal ud og pisse i et
løvereservat, så er det korrekte ikke at stille bilen og vade 3-400 meter
væk fra den sammen med sin lille dreng (ham der skal pisse). Når man så ser
en løve og man står med en riffel i hånden så truer man ikke med den, man
skyder et varselskud, hvilket han ikke gør og efter en jagt (man løber ikke
fra en løve), hvor han helt naturligt skvatter og taber riflen og helt
naturligt når han lige præcis hen til døren, før løve æder ham. Gudskelov,
han var for dum til at være i Afrika.

Strandet i bilen er nu 2 børn og 1 kvinde. Da det er en amerikansk tv-film
ved vi allerede at de to børn ikke dør. I bilen er de altså strandet uden
våben, naturligvis har løvefoderet taget bilnøglerne med, måske var han
bange for at de bare ville smække speederen i bund og skynde sig videre til
den næste film

Og naturligvis tager man ud på en safari uden radio og uden mere end 0,5
liter vand, selvfølgelig.

Nå, men nu tager man en helikopter i brug for at finde dem. Jeg tør næsten
allerede gætte en halv kasse lemonade på at hekopterpiloten ender som
løvefoder....

Bare jeg dog kunne tage mig sammen til at finde den fjernbetjening og stoppe
pinslen

Fra : Holst

Dato : 18-03-08 20:41

Kim2000 wrote:

> Her godt 20 minutter inde i filmen er jeg allerede ved ønske de bare kan dø,
> men nu kører den altså i baggrunden og jeg gider ikke rejse mig efter
> fjernbetjeningen

Du er sørme ikke heldig med dine film i øjeblikket, hva'?

> Prey er en film om en familie der er i Afrika og på en safaritur bliver de
> omringet af sultne løver.

Ja, hvis vi skifter løver ud med dinosaurer, så lyder den lidt ligesom
Jurassic Park.

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-08 20:45

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Du er sørme ikke heldig med dine film i øjeblikket, hva'?

Rambo 4 var sej

> Ja, hvis vi skifter løver ud med dinosaurer, så lyder den lidt ligesom
> Jurassic Park.

Jep, faktisk er der et klip hvor de sidder i regn, der ligner som taget
direkte ud af den film.

Fra : Holst

Dato : 18-03-08 20:51

Kim2000 wrote:

> Rambo 4 var sej

Det er da godt, det ikke går galt hver gang :)

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-08 20:52

> Det er da godt, det ikke går galt hver gang :)

Men det gør det eddermane for de bumesere der lægger sig ud med John. TMG,
Rambo og kanonføde = fed cocktail

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-03-08 22:30

Kim2000 skrev:
> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Men det gør det eddermane for de bumesere der lægger sig ud med John. TMG,
> Rambo og kanonføde = fed cocktail

TMG?

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-08 22:58

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> TMG?

Det ligner da en TMG han skyder med, Tung MaskinGevær.

mvh
Kim

Fra : Hagar

Dato : 18-03-08 22:05

> Ja, hvis vi skifter løver ud med dinosaurer, så lyder den lidt ligesom
> Jurassic Park.

Jeg sad og byttede løver ud med Jaws

Hagar

Fra : Holst

Dato : 18-03-08 22:08

Hagar wrote:

> Jeg sad og byttede løver ud med Jaws

Ja, til havs skal man heller ikke gå langt væk fra bilen.

Fra : Brian K

Dato : 21-03-08 21:52

> [...]
> løvefoder....
>
> Bare jeg dog kunne tage mig sammen til at finde den fjernbetjening og

LOL