schrek III
Fra : Mr D

Dato : 18-03-08 20:09

Jeg er i tvivl om nogle ting:

Prinsessebanden, som er på den gode side, hvem består den af? Jeg kan se,
der er Rapunzel og Snehvide. Og, nåh ja Askepot. Men hvem er den store
mandige prinsesse? Og er der flere? Er det Tornerose, der lægger sig til at
sove flere gange i løbet af filmen?

simon

Fra : Mr D

Dato : 18-03-08 20:12

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er i tvivl om nogle ting:

Ups! Shrek, er det vist

simon

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-08 20:19

> [...]
> der er Rapunzel og Snehvide. Og, nåh ja Askepot. Men hvem er den store
> mandige prinsesse? Og er der flere? Er det Tornerose, der lægger sig til

Den mandige prinsesse er det ikke den onde stedsøster? Jeg vil også tro det
er Tornerose der konstant falder i søvn (så har hun da noget til fælles med
mig under filmen).
mvh
Kim

Fra : Mr D

Dato : 18-03-08 20:24

> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den mandige prinsesse er det ikke den onde stedsøster? Jeg vil også tro
> det er Tornerose der konstant falder i søvn

Der er jo en ond stedsøster, som står i baren hos skurkene, men hvorfor
skulle der være en ond stedsøster med de gode?

> (så har hun da noget til fælles med mig under filmen).

Detr var synd. Det er ellers en meget god og sjov film

simon