brad pitt film
Fra : tina hedeman

Dato : 12-03-08 16:11

Hej med jer

jeg har set at brad pitt skulle spille jesse james men har den fået
præmierer her i dk?
hilsen tina

Fra : Hagar

Dato : 12-03-08 16:27

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> jeg har set at brad pitt skulle spille jesse james men har den fået
> præmierer her i dk?
> hilsen tina

I følge Biobooking så har The Assassination of Jesse James Premiere
02.11.2007

Hagar

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 12-03-08 17:01

On Wed, 12 Mar 2008 16:27:14 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse

>I følge Biobooking så har The Assassination of Jesse James Premiere
>02.11.2007

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

Det er i øvrigt langt fra den længste filmtitel. Se bare her:
http://www.listology.com/content_show.cfm/content_id.14825

Den øverste på listen på imdb: http://imdb.com/title/tt0230575/

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 17:59

> Det er i øvrigt langt fra den længste filmtitel. Se bare her:
> http://www.listology.com/content_show.cfm/content_id.14825
>
> Den øverste på listen på imdb: http://imdb.com/title/tt0230575/

Det har da ikke meget med Brad Pitt at gøre, det her har.

http://imdb.com/title/tt0443680/

kimila

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 12-03-08 18:09

On Wed, 12 Mar 2008 17:59:20 +0100, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Det har da ikke meget med Brad Pitt at gøre, det her har.
>
>http://imdb.com/title/tt0443680/

Derfor brugte jeg også "i øvrigt".

En Brad Pitt-film: The Mexican: http://imdb.com/title/tt0236493/.

Brad Pitt og Julia Roberts - så kan det ikke være helt galt

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 15:50

> Derfor brugte jeg også "i øvrigt".

Den "i øvrigt" have jeg lige overset, så jeg undskylder.

kimila

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 13-03-08 16:20

On Thu, 13 Mar 2008 15:49:54 +0100, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Den "i øvrigt" have jeg lige overset, så jeg undskylder.

Alt forladt

Fra : Zeki

Dato : 12-03-08 18:41

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> jeg har set at brad pitt skulle spille jesse james men har den fået
> præmierer her i dk?

Det er længe siden. Den kom kun op i enkelte biografer og blev hurtigt
pillet af plakaten, da mainstream popcornfilm generelt sælger bedre end
helaftenskunst.
Fremragende film. Casey Afleck spiller fantastisk i filmen.

Du kan leje den herhjemme på DVD fra den 8.april.

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-03-08 23:30

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> [...]
> helaftenskunst.
> Fremragende film. Casey Afleck spiller fantastisk i filmen.

Jeg kan kun give dig ret. Er uhyggeligt så godt Casey Affleck spiller, det
kan
virkeligt ikke beskrives.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-03-08 09:02

Zeki wrote:
> [...]
> helaftenskunst.
> Fremragende film. Casey Afleck spiller fantastisk i filmen.
>
> Du kan leje den herhjemme på DVD fra den 8.april.

Kunne være jeg skulle prøve det så.
Så den for et par uger siden på flyet mellem Frankfurt og Johannesburg
og var ærlig talt ikke imponeret.

Men det er så heller ikke optimale forhold at se film under ;)