hvilken gammel teenager film?
Fra : Torben J

Dato : 11-03-08 21:05

Hej

Hvad hedder den film, hvor 2 drenge så vidt jeg husker "laver" en kvinde med
deres computer eller noget i den stil....? Hun er så vidt jeg husker hammer
lækker......

/Torben

Fra : Jørgen Laursen

Dato : 11-03-08 21:11

Mon ikke det skulle være den som på dansk kom til at hedde: "Tast mig, jeg
er din".

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-03-08 22:14

Jørgen Laursen wrote:
> Mon ikke det skulle være den som på dansk kom til at hedde: "Tast
¨
Jo, det blev den danske tittel.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 13-03-08 15:00

Petersen_Michael <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> declared in:
47d84798$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> ¨
> Jo, det blev den danske tittel.

Ikke "halløj i computeren"? :)

Fra : Hauge

Dato : 11-03-08 21:14

Torben J wrote:
> Hvad hedder den film, hvor 2 drenge så vidt jeg husker "laver" en
> kvinde med deres computer eller noget i den stil....? Hun er så vidt
> jeg husker hammer lækker......

Måske Weird Science.
http://imdb.com/title/tt0090305/

Mvh Hauge

Fra : Mads

Dato : 11-03-08 21:10

Fra : Torben J

Dato : 11-03-08 21:22

HEj med jer,

Ja det er lige præcis den!

Takker.

/Torben

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-03-08 23:47

Torben J wrote:
> HEj med jer,
>
> Ja det er lige præcis den!

Den har været vist på TV2Film en del gange, indenfor de seneste måneder.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org