Hvilken film?
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 11-03-08 15:04

Forleden nåede jeg at se 10 min af en film, inden jeg blev afbrudt, og
nu er jeg nysgerrig efter at vide, hvilken det var. Måske nogen her i
gruppen kan hjælpe. Jeg kan ingen navne på skuespillere give, men lidt
af handlingen er måske nok:

En gruppe skuespillere fra et sci-fi-tv-show optræder ved en event i et
indkøbscenter, hvor skuespilleren som er rumskibets kaptajn nyder sin
berømmelse, mens de andre er sarkastiske over for al hypen.

Nogle af de tilstedeværende fans er klædt ud som figurer fra serien. Da
en gruppe af dem beder "kaptajnen" om hjælp til noget meget vigtigt,
tror han de er almindelige fans. Men da de opsøger ham i hans bolig
opfører de sig meget mærkeligt, han siger dog ja til at køre med dem,
falder i søvn, og vågner senere ombord på et rumskib og tilsyneladende
er historien fra tvshowet nu alvor.

Her blev jeg afbrudt - kan nogen hjælpe?

Mikkel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 11-03-08 17:55

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote:

> [...]
>er historien fra tvshowet nu alvor.
>
>Her blev jeg afbrudt - kan nogen hjælpe?

Måske...

Galaxy Quest: http://www.imdb.com/title/tt0177789/

Jeg kan ikke mindes at have set filmen, men faldt over den på en auktion.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-03-08 15:36

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i meddelelsen

Det skulle vel aldrig være Galaxy Quest?
http://imdb.com/title/tt0177789/

Mvh
Benjamin

Fra : Brian P

Dato : 17-03-08 17:24

On 11 Mar., 15:36, "Laziter [9440]" <lazi...@gmail.com> wrote:
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mik...@fabel.dk> skrev i meddelelsennews:47d69157$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Det skulle vel aldrig være Galaxy Quest?http://imdb.com/title/tt0177789/

Funnnnnyyyyy!

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-03-08 15:40

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message
> [...]
> tvshowet nu alvor.
>
> Her blev jeg afbrudt - kan nogen hjælpe?

Galaxy Quest

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-03-08 18:35

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> declared in:
> [...]
> tilsyneladende er historien fra tvshowet nu alvor.
>
> Her blev jeg afbrudt - kan nogen hjælpe?

Galaxy Quest.

Skaf den straks, den er meget sjov.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 11-03-08 18:59

Thomas Hejl Pilgaard skrev:

> Galaxy Quest.
>
> Skaf den straks, den er meget sjov.

Jo det er den, tak for alle svarene, det var åbenbart ikke så svært. Jeg
prøver at få fat på den.

Mikkel

Fra : Mr D

Dato : 11-03-08 19:01

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Jo det er den, tak for alle svarene, det var åbenbart ikke så svært. Jeg
> prøver at få fat på den.

Fik du fat i, at det var Galaxy Quest? Ellers vil jeg da godt lige gøre dig
opmærksom på det, så der ikke er nogen misforståelser.

simon

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 11-03-08 21:12

Mr D skrev:
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Fik du fat i, at det var Galaxy Quest? Ellers vil jeg da godt lige gøre dig
> opmærksom på det, så der ikke er nogen misforståelser.

Haha, jowjow den er feset ind

Fra : Peter G

Dato : 11-03-08 19:15

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> writes:

> [...]
> indkøbscenter, hvor skuespilleren som er rumskibets kaptajn nyder sin
> berømmelse, mens de andre er sarkastiske over for al hypen.

Galaxy Quest. Underholdende og rørende 'spoof' på "Star Trek".

--
Mvh./Regards, Peter.

Please, do not toppost.

Fra : Silver

Dato : 11-03-08 20:20

> Galaxy Quest. Underholdende og rørende 'spoof' på "Star Trek".

Tim Allen's bedste film efter min mening, hans og Alan Rickman's sammenspil
er genialt :).

By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!

*fnis*

Silver.

Fra : Rene Schnoor

Dato : 11-03-08 15:14

> [...]
> tvshowet nu alvor.
>
> Her blev jeg afbrudt - kan nogen hjælpe?

Mon ikke det er Galaxy Quest? Sjov film :)

http://www.imdb.com/title/tt0177789/