r-veronas kanoner
Fra : Per Andersen

Dato : 08-03-08 15:16

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-03-08 15:18

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-03-08 15:24

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-03-08 15:59

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-03-08 16:59

Fra : Thomas

Dato : 08-03-08 17:23

> Mark Thomas Gazel wrote:
>> Svar dog i tråden.
>
> Hvaffor en tråd?
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen DK
> http://www.modelbaneteknik.dk/

Den 5. oprettede superdamocles @ gmail.com en tråd med
emnet 'Veronas Kanoner (eller tager jeg fejl)

Med teksten : "Kom i tanke om at jeg har set en film med
denne titel, da jeg var lille...mener det var en krigsfilm.
Men kan godt nok ikke finde noget på nettet.

Men har altså hørt "Veronas Kanoner" i fjernsynet før!!!???,
Hvad mener I?

Tak"

Den vælger Per Andersen så at svare på knap 3 døgn efter, i
en seperat tråd, som han opretter... Til trods for at flere
personer har givet det rigtige svar, for flere dage siden...

Derfor skriver Mark til Per, at han skal svare i tråden - Den
tråd der har med spørgsmålet at gøre - Men hvorfor overhovedet
svare, tænker jeg, når der allerede er flere der har givet
det rigtige svar??

..T

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-03-08 18:52

Hej!

Thomas wrote:
> [...]
> tråd der har med spørgsmålet at gøre - Men hvorfor overhovedet
> svare, tænker jeg, når der allerede er flere der har givet

Der er ingen logik i hans fremgang. Bare se alle de indlæg jeg har skrevet til
ham som han har ignoreret...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mr D

Dato : 08-03-08 19:01

> Hej!
>
> Der er ingen logik i hans fremgang. Bare se alle de indlæg jeg har skrevet
> til ham som han har ignoreret...

Måske kan han ikke se indlæggene?

simon

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-03-08 20:01

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!

> Der er ingen logik i hans fremgang. Bare se alle de indlæg jeg har skrevet
> til ham som han har ignoreret...

Det er altså rimelig underligt.. Gad vide om han bare er ligeglad eller
virkedelig
slet ikke forstår hvordan det fungerer?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-03-08 20:05

Hej!

Peter Larsen wrote:
> Det er altså rimelig underligt.. Gad vide om han bare er ligeglad eller
> virkedelig slet ikke forstår hvordan det fungerer?

Dit gæt er lige så godt som mit

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas Olsson

Dato : 09-03-08 12:26

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-03-08 19:10

Thomas wrote:

> Den 5. oprettede superdamocles @ gmail.com en tråd med
> emnet 'Veronas Kanoner (eller tager jeg fejl)

And so what? Mit indlæg havde ikke noget med Veronas kanoner at gøre.

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-03-08 20:00

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> wrote in message

> And so what? Mit indlæg havde ikke noget med Veronas kanoner at gøre.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen DK
> http://www.modelbaneteknik.dk/

Undskyld, men vel ingen grund til at blive fornærmet når han svarer på
dit spørgsmål.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 09-03-08 10:49

Peter Larsen wrote:
> "Erik Olsen DK" <me@privacy.net> wrote in message

> Undskyld, men vel ingen grund til at blive fornærmet når han svarer på
> dit spørgsmål.

Fornærmet? Det har du ikke oplevet endnu. Jeg undres blot.

Fra : Thomas

Dato : 12-03-08 14:51

Mark Thomas Gazel Skrev:
> Svar dog i tråden.

Så skrev Erik Olsen DK:
Hvaffor en tråd?

Og så forklarede jeg hvad for en tråd der
blev henvist til....

Så jeg forstår ikke helt dit '
And so what? Mit indlæg havde ikke noget
med Veronas kanoner at gøre.'

Du stillede et spørgsmål, det svarede jeg på.
og det undres du over?

???

..Thomas

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 12-03-08 20:55

Thomas wrote:

> Du stillede et spørgsmål, det svarede jeg på.
> og det undres du over?

Næh, jeg undredes over at du mener jeg burde have svaret i tråden når
mit indlæg intet havde med trådens emne at gøre.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 13-03-08 17:38

Scripsit Erik Olsen DK:

> Næh, jeg undredes over at du mener jeg burde have svaret i tråden
> når mit indlæg intet havde med trådens emne at gøre.

Jeg tror, du komplet misforstår, men om det så er med vilje kan jeg
ikke rigtig regne ud. Thomas har aldrig ment noget som helst om din
opførsel - måske ud over dit "so what"-svar...

Lars Erik Bryld