Hvad hedder filmen ?
Fra : Det Lille Værksted

Dato : 05-03-08 22:21

Jeg mener engang for en hel del år siden at have set en film, hvor der er en
der sidder og spiller computer, et slags sim spil. En stor del af filmens
handling foregår inde i spillet, og vi følger personerne og oplever deres
hverdag, og indlever os i nogle af deres problemer, men ind i mellem bliver
vi gjort opmærksomme på at det er ham ved computeren der bestemmer livets
gang for dem, næsten som om man vil antyde at det er en slags GUD der sidder
og spiller med os mennesker.
Er der mon nogen der ved hvilken film jeg taler om, jeg har desværre slet
ingen skuespillernavne at sætte på, dog kan jeg huske at der var en person
der hed Olsen, der var et eller andet problem med, så spilleren besluttede
at fjerne ham ved at lade han dø.

Hilsen
Knud Andreassen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-03-08 23:02

"Det Lille Værksted" <mail@d-l-v.dk> wrote:

> [...]
>der hed Olsen, der var et eller andet problem med, så spilleren besluttede

Jeg ville sige Tron, men det passer vist ikke med en Olsen?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-03-08 01:00

On Wed, 5 Mar 2008 22:21:14 +0100, "Det Lille Værksted"
<mail@d-l-v.dk> wrote:

> [...]
>der hed Olsen, der var et eller andet problem med, så spilleren besluttede

Det lyder lidt som tv-serien ReBoot
(http://www.imdb.com/title/tt0108903/).

Men "Olsen"? hmm, det er nok ikke det alligevel

sayonara
Martin Mose Larsen