Outpost
Fra : Mr D

Dato : 05-03-08 15:42

.... har jeg lige set.

Jeg bryder mig ikke så meget om gysere, og der var da også elementer i
denne, som jeg ikke fandt behag i. Ikke desto mindre synes jeg, det er en
net lille film. Og jeg synes den viser, at man med blot et par håndfulde
ukendte skuespillere, et budget på 100$ og ingen CGI kan lave noget rigtigt
godt, hvis blot instruktøren har en fortælling, han godt vil af med.

simon

Fra : Mr D

Dato : 05-03-08 16:36

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ukendte skuespillere, et budget på 100$ og ingen CGI kan lave noget
> rigtigt godt, hvis blot instruktøren har en fortælling, han godt vil af

.... hvad synes I? Har I set den?

simon

Fra : Mads

Dato : 05-03-08 20:05

On Wed, 5 Mar 2008 16:35:43 +0100, "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk>
wrote:

>... hvad synes I? Har I set den?

Endnu en typisk og dødsenskedelig zombiefilm.
Jeg kunne ikke klare at holde mig vågen, så jeg
missede ( heldigvis ) den sidste halve time.

Jeg kan bestemt ikke anbefale den.

Gaaaab !

mvh Mads

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-03-08 22:38

> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> ... hvad synes I? Har I set den?

Jeg ser normalt ikke gysere, da jeg ikke kan lide de pludselig chock man
altid får... Alligevel så jeg dog Outpost, og den er faktisk ok! Kan godt
anbefales :)

Mvh Anders