El Orfanato - Børnehjemmet
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 02-03-08 23:05

Jeg har lige været i biografen og set den spanske gyser El Orfanato. Jeg
er egentlig ikke så vild med gysere, men wow det er en opslugende film.
En af scenerne med de maskerede gæster mindede mig om Wickerman (på den
gode måde), og der var virkelig stemning og miljø for alle pengene hele
vejen igennem. De underligste hændelser virkede troværdige, uden at det
handlede om at skræmme blot for at skræmme.

Spansk film har virkelig meget at byde på i disse år.

Hvilken modtagelse har filmen fået i Danmark?

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-03-08 09:13

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> [...]
> blot for at skræmme.
> Spansk film har virkelig meget at byde på i disse år.
>
> Hvilken modtagelse har filmen fået i Danmark?

Gode anmeldelser i pressen - 4 og 5 stjerner, flest 5. Så går den
måske ikke så mange steder, men så bliver den vel et dvd-hit.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk