Life of David Gale - hvor kom pengene til ~
Fra : Visbjerg

Dato : 02-03-08 21:03

Frue og jeg så i fredags en film med titlen Life of David Gale på DR eller
TV2.

Det var en fin film men vi sad tilbage til sidst og havde to åbne spørgsmål.
Hvor kom pengene fra, som ham cowboyen afleverede i Spanien til David Gale
ekskone? Og hende Berlin han havde en affære med i starten af filmen - var
hun en del af plottet? Der kom tilsyneladende flere postkort fra hende
undervejs.

Jakob

Fra : Heidi

Dato : 04-03-08 19:34

Visbjerg wrote:
> [...]
>
> Det var en fin film men vi sad tilbage til sidst og havde to åbne
> spørgsmål. Hvor kom pengene fra, som ham cowboyen afleverede i

Det opfattede jeg heller ikke helt - selvom jeg har set den to gange.

> Og hende Berlin han havde en affære
> med i starten af filmen - var hun en del af plottet? Der kom
> tilsyneladende flere postkort fra hende undervejs.

Som jeg opfattede det, så ville hun have hævn fordi han i starten ikke
var villig til at duske hende og dermed give hende højere karakterer.
Derfor fik hun ham til at flå i sit tøj og bide hende osv. så det
lignede en voldtægt.

--
Heidi

Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-03-08 22:52

Visbjerg skrev :
> [...]
> ekskone? Og hende Berlin han havde en affære med i starten af filmen - var
> hun en del af plottet? Der kom tilsyneladende flere postkort fra hende
Pengene var de penge avisen gav for interviewene incl kufferten der blev
afleveret til advokaten og senere gav den til cowboyen.
Men hvad skulle cowboyen leve af og hvor, nu da hans hytte blev raseret og
han var vel efterlyst for "mordet"?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd