And the Oscar goes to...
Fra : Zeki

Dato : 25-02-08 12:29

....'No Country for Old Men'

Bedste film, bedste instruktion, bedste manuskript, bedste birolle.

Forventet og fortjent!

http://oscar.com/oscarnight/winners/index

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-08 14:54

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
> ...'No Country for Old Men'
>
> Bedste film, bedste instruktion, bedste manuskript, bedste birolle.
>
> Forventet og fortjent!
>
> http://oscar.com/oscarnight/winners/index

Jeps. 100% enig.

"There will be Blood" er en lille smule overvuderet.Den ligger allerede som
een af de 25 bedste film nogensinde på imdb !

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-02-08 20:21

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps. 100% enig.
>
> "There will be Blood" er en lille smule overvuderet.Den ligger allerede
> som een af de 25 bedste film nogensinde på imdb !

Ja det er vildt overdrevet. There Will Be Blood er i min bog intet særligt.
Kan ikke se fascinationen. Det var en okay film, men intet særligt. Jeg har
følt mig langt bedre underholdt/fanget i Die Fálscher/The Counterfeiters,
Juno, Mr. Magoriums Wonder Emporium, Elizabeth The Golden......... ooh ja
stort set næsten samtlige film jeg har set siden hehe :)

Udmærket Oscar show egentlig. Synes Jon Stewart fungerer okay, de jokes der
blev fyret af virkede hverken værre eller bedre end de tidligere år, og
tænker man på den korte tid de havde til at skrive dem (de har nok alligevel
skrevet lidt da de holdt strejke er det nu ok klaret.
Lyden var lidt irriterende synes jeg.

Mvh Anders