Rendition -sikke en lorte film!
Fra : Brian K

Dato : 25-02-08 03:49

Hej

2 Timer jeg vil have tilbage af mit liv!

http://www.imdb.com/title/tt0804522/

Sikke en gang langsomeligt pluder plader.......

Den film burde have været en dokumentarfilm og have varet 20 minutter !

Latterligt at trække publikum igennem 2 timer pinsom kedsomhed.

mvh
brian

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-02-08 04:44

Brian K skrev:

> Sikke en gang langsomeligt pluder plader.......
> Den film burde have været en dokumentarfilm og have varet 20 minutter!

Filmen udspringer jo faktisk af en dokumentarfilm på omkring 20 minutter.
Den hedder "Outlawed" og følger med på dvd'en.

--
Mvh. Peter

Fra : Brian K

Dato : 26-02-08 01:56

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Filmen udspringer jo faktisk af en dokumentarfilm på omkring 20 minutter.
> Den hedder "Outlawed" og følger med på dvd'en.

Hej

Ok - vidste jeg ikke.....

Så er det vel en af de film man kan sige aldrig burde have været andet end
det det originalt var - en dokumentar film.

Fatter ikke hvordan den har fået den rating den har på IMDB.

mvh
brian

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-02-08 14:42

Brian K wrote:

> Så er det vel en af de film man kan sige aldrig burde have været andet
> end det det originalt var - en dokumentar film.
>
> Fatter ikke hvordan den har fået den rating den har på IMDB.

<Minimal spoiler advarsel>

Måske fordi filmen faktisk formår at skabe et drama (er han terrorist?)
hen mod slutningen? Derudover behandler filmen et emne som i høj grad er
oppe i tiden, og som DR2 lige har brugt en temaaften op.

Jeg synes at Rendition er 99% drama og 1% dokumentarfilm.

--
Jesper Lund