Nato-selvhad, vådeskud og Oscar-gøgerede
Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-08 02:36

Nato-selvhad, vådeskud og Oscar-gøgerede

Hvis Nato-cirkusset havde haft betydning for national overlevelse , ville
det ikke være en farce med vådeskudsulykker og anden friendly fire som
dominerende dødsårsag

At vi dræber venner pr vådeskud viser skitzofrenien i vesterlændingens sjæls
dybder og den ses også i Oscar-uddelingernes udvikling.

Da jeg var i USA havde My Fair Lady netop vundet og denne geniale, snobbede.
klassiske dannelsesfilm om at miljø er vigtigere end arv, måtte man
tvangsindlægge skoleklasser til at se.

Men den ny pigtrådsmusik fra Liverpool havde netop vist at folk ønsker
grimhed, så med "Gøgereden" skabte man cowboy-nørd-ligegyldigheden Jack
Nicholsen om til en grim pædofil oprører mod BEHANDLERVÆSENET som alle
elsker at hade og med god grund.

Denne antipsykiatriske film var murbrækker for ny bevilginger til en stadig
ondere psykiatri, der med distrikspsykiatriske fangarme og husmødres
pillemisbrug skabte glædesløse stofmisbrugere,psykofarmaka-afhængige, der
slet ikke har narkomaniens sporadiske livsglæde pr højdepunktsoplevelser.

De påduttedes lortet mådehold og "kend dig selv" via et fladt livs
forudsigelighed. Det var velset med ny typer tabere at se ned på og ynke de
afvigere, som ikke overtrumfede bedste borgeren i trivsel som
Storm-P-vagabonden havde gjort og nogle narkomaner gjorde.

Sindets splittelse er ikke forbeholdt skitzoer men er hos os alle, og
normalitet er et skuespil.

Kritiserer jeg normalitet , beskyldes jeg for ikke at have prøvet ægte
kvindeorgasmer.

Kritiserer jeg de falske kvindeorgasmer, så mistænkeliggøres jeg for at få
for lidt uforpligtende sex.

Næh. - den radmagre Mercuri-Urval domina-dame med de sylespidse høje hæle,
det er tilbage til naturen der vil noget!

Fra : 4200

Dato : 03-03-08 19:40

For fanden, Bo... Er du nu sikker???