Skinnet bedrager - både her og der
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-02-08 23:17

Lige nu sender TV2 "Skinnet bedrager" (Malice; 1993) med en af mine
yndlingsspillere, Nicole Kidman. Da jeg syntes det er for tyndt af
stationen at sende filmen i tilsyneladende 4:3-format ligesom min gamle
dvd-version (når den nu engang er indspillet i format 1.85:1) ville jeg
lige tjekke om den efterhånden skulle kunne fås i det rigtige format i
en netbutik.

Men desværre åbenbart ikke. Desuden syntes jeg det er påfaldende i hvor
høj grad dvdoo.dk og gucca.dk liger hinanden - bortset fra prisen: Hos
dvdoo koster filmen en 50'er, hos gucca en 100-mand!
http://www.google.dk/search?hl=da&q=malice+dvd&meta=lr%3Dlang_da

Er disse to netbutikker ikke i virkeligheden samme foretagende?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 23-02-08 00:47

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev

> [...]
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=malice+dvd&meta=lr%3Dlang_da
>
> Er disse to netbutikker ikke i virkeligheden samme foretagende?

Det tror jeg ikke du skal regne med, gucca.dk i Herning og dvdoo.dk i
Ballerup, at deres web-site ligner hinanden tror jeg mere skyldes at de er
bygget over det samme CMS system. Mankan finde mange andre web-shot danske
som udlanske der ligner hinanden, men intet har tilfælles udover produkterne
de sælger.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom