Lara Croft 2
Fra : Kim2000

Dato : 21-02-08 21:47

Kort og godt: Findes Laras revolvere i virkeligheden?

Og mens vi er ved det, kan det passe amerikanerne løber rundt i Irak med
maskingevær der minder utrolig meget om dem de brugte i Aliens? (altså
toeren).

mvh
Kim

Fra : Holst

Dato : 21-02-08 22:17

Kim2000 wrote:

> Kort og godt: Findes Laras revolvere i virkeligheden?

Tjah, 30 sekunder på Google:

http://www.airsplat.com/Items/AP-UA-956BH-TR.htm

Fra : Kim2000

Dato : 21-02-08 22:51

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah, 30 sekunder på Google:
>
> http://www.airsplat.com/Items/AP-UA-956BH-TR.htm

Jaaah, nu tænker jeg på en rigtig revolver ikke en gang legetøjs softgun
(det er ren nysgerrighed).

mvh
Kim

Fra : Hagar

Dato : 21-02-08 23:01

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Jaaah, nu tænker jeg på en rigtig revolver ikke en gang legetøjs softgun
> [...]

Mon ikke det er sådan en her, bare hvor de i filmen har sat et underligt
stykke på i spidsen ?
http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258238

Hagar

Fra : Kim2000

Dato : 21-02-08 23:52

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er sådan en her, bare hvor de i filmen har sat et underligt
> stykke på i spidsen ?
> http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258238

Det kunne det godt ligne.

mvh
Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-02-08 10:38

Kim2000 wrote:
> [...]
> Og mens vi er ved det, kan det passe amerikanerne løber rundt i Irak med
> maskingevær der minder utrolig meget om dem de brugte i Aliens? (altså

I Tomb Raider-spillet var det vist "bare" Desert Eagle .50 eller HK
USP hun brugte, dem i filmen ligner en HK USP med et eller andet
halløj foran, en lyddæmper?

Tombraider Air-softgun:
http://www.airsplat.com/Images/AP-UA-956BH-TR.jpg
HK USP:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/HK_USP_9mm_Pragl.jpg

Ang. Aliens, så kig her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_(film)#Weapons_and_props

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : cth

Dato : 22-02-08 15:30

http://www.imfdb.org/index.php?title=Tomb_Raider

> Og mens vi er ved det, kan det passe amerikanerne løber rundt i Irak med
> maskingevær der minder utrolig meget om dem de brugte i Aliens? (altså
> toeren).

http://www.imfdb.org/index.php?title=Aliens

\cth

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-02-08 17:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og mens vi er ved det, kan det passe amerikanerne løber rundt i Irak med
> maskingevær der minder utrolig meget om dem de brugte i Aliens? (altså

Nu er det altså ikke en revolver hun bruger :)

Og tror ikke der er nogle der render rundt i Irak med våben
der minder om dem i Aliens. De fleste Amerikanske soldater
bruger stadig våben der er afløbere af AR15, bedre kendte
som M16. Nogle få special forces bruger også HK416, men
synes nu ikke den minder om noget fra Aliens.

Det våben du måske tænker på er XM8 riflen der blev testet
af den Amerikanske hær for et par år siden, men projektet
blev skrottet.

http://en.wikipedia.org/wiki/XM8