Flammen og Citronen
Fra : Smurf

Dato : 19-02-08 17:08

http://www.filmtrailer.dk/trailer/891/Flammen+Citronen.html
Hhmm ved ikke rigtig. Den ser ok flot ud med scenografi og billeder. Men
tror at de skulle have valgt ukendte skuespillere. Jeg kommer ihvertfald
ikke i den rette stemning af denne trailer.

Fra : Mr D

Dato : 19-02-08 17:21

"Smurf" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror at de skulle have valgt ukendte skuespillere. Jeg kommer ihvertfald
> ikke i den rette stemning af denne trailer.

Fed blå farvetone og valkyrisk skønsang. Den skal ses

simon

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-02-08 18:07

Mr D wrote:
> "Smurf" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Fed blå farvetone og valkyrisk skønsang. Den skal ses

Det med de kendte skuespillere - hvis de spiller godt nok, har man glemt det
efter et par minutter.

Per v

--
"Gid jeg kunne trylle, så der ikke fandtes arbejde. Så ville alle
mensker komme hen til mig og gi mig en medalje" Bastian 5½ år