Titel på film
Fra : Kim Schroeder

Dato : 18-02-08 23:43

Amerikansk film.
Et bankrøveri i større stil. Banken ligger en etage under jorden.
Skurkene er kørende i store militærlastvogne - og hele kuppet
sker vist nok under dække af en større strømafbrydelse. Hele
byen er i forvirring.

Helten forfølger skurkene i lastvogn i en lang bred tunnel.
Tunnelen - som er næsten færdig og beregnet for store mængder vand,
bliver på et tidspunkt oversvømmet.

Noget i den stil - Steven Seagal, Mel Gibson e.lign i hovedrollen.

Har forsøgt mig på imdb med at søge på Bank Robbery Tunnel Water
under Keywords (og også Plot Keywords) uden større held.
Der dukker alt muligt op inklusiv en kinesisk film...men hvor findes
nålen i høstakken ?

Håber, at en venlig sjæl kan hjælpe.

Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-08 23:54

Hej!

Kim Schroeder wrote:

> [...]
> Skurkene er kørende i store militærlastvogne - og hele kuppet
> sker vist nok under dække af en større strømafbrydelse. Hele

<PGDN!>

Det må vist være Die Hard 3 :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-02-08 00:24

Holy Toledo! Somebody had fun!

Fra : Kim Schroeder

Dato : 19-02-08 00:38

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse news:47ba0c83$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej!

> <PGDN!>

Propylen Glykol Dinitrat ?

Tak for hjælpen med Die Hard 3 - ville ønske, at den via søgeord
var til at finde på en nem måde uden at skulle gennemse 678
engelsksprogede tilter.

Kim