Far Cry
Fra : Smurf

Dato : 17-02-08 23:02

Hold da op denne film er unødvendig! Og så minder den iøvrigt ikke meget om
spillet!
http://twitchfilm.net/site/view/another-day-another-boll-uwes-far-cry-trailer-arrives/

Fra : Holst

Dato : 17-02-08 23:15

Smurf wrote:

> Hold da op denne film er unødvendig!

Den ser da ikke værre ud end så mange andre B-film, som bliver udgivet
direkte til dvd.

> Og så minder den iøvrigt ikke meget om spillet!

Det skal jeg ikke kunne sige. Livet er for kort til computerspil.

Fra : Martin T.

Dato : 18-02-08 01:18

"Smurf" <no@mail.invalid> wrote in message
> Hold da op denne film er unødvendig! Og så minder den iøvrigt ikke meget
> [...]

Uwe Boll ??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-08 01:23

Hej!

Martin T. wrote:
> Uwe Boll ??

Utroligt den mand får lov til at lave film

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim2000

Dato : 18-02-08 11:24

"Smurf" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hold da op denne film er unødvendig! Og så minder den iøvrigt ikke meget
> [...]

Den ser da meget fin ud. Sikkert en film der ses og er glemt inden
rulleteksterne er færdige, men fin underholdning imens.