Severance - gys, splat og grin
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 17-02-08 08:18

Sad en sen fredag forleden og så denne gyser/komedie, og jeg må sige at jeg
tror ikke jeg har moret mig så godt siden jeg så Shaun of the dead. Filmen
er til tider meget mere uhyggelig end Shaun. I sær i starten af filmen har
den en ret skummel stemning, som den så gang på gang punkterer med herlige
jokes. Der er både lidt gys, lidt splat og massere af grin at hente i denne
film. Ved ikke om den er på højde med Shaun men den er godt på vej der op
af...

Mvh. BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-08 13:11

Den 17-02-08 08.17 skrev Brian, Rikke og Kristian følgende:
> Sad en sen fredag forleden og så denne gyser/komedie, og jeg må sige at jeg
> tror ikke jeg har moret mig så godt siden jeg så Shaun of the dead. Filmen
> er til tider meget mere uhyggelig end Shaun.

Det siger nu ikke så meget, det er jo lige før børnetimen er mere
uhyggelig end Shaun of the Dead.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 17-02-08 17:22

> Det siger nu ikke så meget, det er jo lige før børnetimen er mere
> uhyggelig end Shaun of the Dead.

Det er måske lige at gå lidt langt...men ja Shaun er splattet og sjov, men
rigtig nok ikke uhyggelig. Jeg skulle nok nærmere have formuleret det
nogenlunde sådan...hvor Shaun mest var splat og humor, så er Severance
faktisk ret creepy et par steder...

BK