Next (spoiler)
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 03:04

Har lige set denne film med Nicolas Cage, og synes den var vældig
underholdende. Men jeg ved ikke om I andre også lagde mærke til, at da Liz
sad i kørestolen med en fjernbetjent udløser via mobiltelefon, da havde
politiet allerede lukket mobilnettet ned, og snigskytten kunne da heller
ikke få forbindelse via sin mobiltlf.
Så dermed burde det jo ikke være muligt at sprænge hende i luften, når
nettet var nede.
Eller overså jeg noget?

PS: Jeg fik ondt i øjnene af Jessica Biels skønhed. Puh hun er smuk!

Hilsen Peter S.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 17-02-08 07:04

Peter Sch. <peter> declared in:
47b7961b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
> kunne da heller ikke få forbindelse via sin mobiltlf.
> Så dermed burde det jo ikke være muligt at sprænge hende i luften, når

Ikke nok med det, men Julianne Moore bruger ligeledes efterfølgende
hendes egen mobil til at indrapportere nummerpladen med.

> PS: Jeg fik ondt i øjnene af Jessica Biels skønhed. Puh hun er smuk!

Suk, ja. (*_*)

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Rune Zedeler

Dato : 23-02-08 02:17

Peter Sch. skrev:
> [...]
> sad i kørestolen med en fjernbetjent udløser via mobiltelefon, da havde
> politiet allerede lukket mobilnettet ned, og snigskytten kunne da heller

Du tager fejl.
Hun /sad/ jo ikke i kørestolen endnu, det var noget, Cris så ude i
fremtiden - det ville først ske nogle timer senere.
Vi kan sagtens gå ud fra, at mobilnettet ville være oppe igen på det
tidspunkt.

En anden ting, der derimod undrede mig meget var slutningen.
Nick aftalte med politiet, at Liz skulle holdes ude af det hele. Hvordan
kunne han det? Det var jo ikke politiet, der fangede hende, der var
terroristerne. Det ville være terroristerne, ikke politiet, han ville
skulle lave en evt. aftale med om at lade hende være.

-Rune

Fra : Steen F.

Dato : 23-02-08 20:44

Rune Zedeler wrote:
> [...]
> fremtiden - det ville først ske nogle timer senere.
> Vi kan sagtens gå ud fra, at mobilnettet ville være oppe igen på det

Men på det tidspunkt ude i fremtiden hvor hun sad i kørestolen, da havde den
kvindelige betjent jo lukket ned for mobilnettet. Alligevel kunne hun selv
ringe, men snigskytten på taget kunne ikke, fordi nettet var nede. Det giver
jo ingen mening.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-02-08 15:06

Steen F. skrev:

> Men på det tidspunkt ude i fremtiden hvor hun sad i kørestolen, da havde den
> kvindelige betjent jo lukket ned for mobilnettet.

Nej. Det var i nutiden, ikke fremtiden, der blev lukket for nettet.
Vi kan godt tillade os at acceptere, at man ikke holder mobilnettet
lukket i timevis.

> Alligevel kunne hun selv
> ringe, men snigskytten på taget kunne ikke, fordi nettet var nede.

Snigskytten oppe på taget befandt sig i nutiden, ikke fremtiden.

> Det giver
> jo ingen mening.

Jo.

-Rune