Værste filmtitler
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-02-08 13:17

En dansk film har sneget sig med på denne amerikanske liste over
dårlige filmtitler:

http://movies.uk.msn.com/features/article.aspx?cp-documentid=7457679

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Dopedog

Dato : 11-02-08 13:43

> En dansk film har sneget sig med på denne amerikanske liste over dårlige
> filmtitler:
>
> http://movies.uk.msn.com/features/article.aspx?cp-documentid=7457679

Jeg var ellers sikker på at det var Gay Niggers From Outer Space (af Master
Fatman?) men var det så ikke

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 11-02-08 13:59

Peter Brandt Nielsen skrev:

> En dansk film har sneget sig med på denne amerikanske
> liste over dårlige filmtitler:
> [...]

Nu har jeg set de 15 titler igennem to gange. Der var
ingen 'dansk' klokke der ringede hos mig. Men jeg venter
tålmodigt til en anden har gættet den.
--
Herluf :·)

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-02-08 14:08

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Nu har jeg set de 15 titler igennem to gange. Der var
> ingen 'dansk' klokke der ringede hos mig. Men jeg venter
> tålmodigt til en anden har gættet den.

Det er "Hjælp, jeg er en fisk!" Men det, der slog mig mest ved listen, var,
at næsten alle titlerne faktisk var morsomme og i hvert fald dækkende for
filmenes indhold. Jeg synes mere, listen bar præg af, at amerikanske
filmnørder åbenbart har problemer med flerstavelsesord og med gloser, der
ikke kan findes på listen over "Basic English Vocabulary".

Per V

--
Nu er Hutlihuts nye cd snart ude i velassorterede pladebutikker! Årets
hadegave,

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-02-08 21:29

"Per Vadmand" skrev i en meddelelse

> Jeg synes mere, listen bar præg af, at amerikanske filmnørder åbenbart har
> problemer med flerstavelsesord og >med gloser, der ikke kan findes på
> listen over "Basic English Vocabulary".

He He ... Jeg kom til at tænke på Simon Spies og filmen
Pretty maids all in a row
Spies skulle finde en dansk title , det blev til
Fire frække numser fik et gok.

http://www.70mm.dk/biografer/k/koebenhavn/mercur/index.htm

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-02-08 09:38

Michael Meidahl Jensen skrev:
> He He ... Jeg kom til at tænke på Simon Spies og filmen
> Pretty maids all in a row
> Spies skulle finde en dansk title , det blev til
> Fire frække numser fik et gok.

Det har været fra før Kim Shumachers tid... Der i 80'erne hed de alle
sammen noget med røv... På røvtur på første klasse, røven af 4.
division, buksevand til hængerøve osv (frit fra hukommelsen)

Men de danske titler var generelt noget mere "interessante" tidligere...
Bankekød til slemme drenge, bøllebank til barske bander, koldt bly og
varme øretæver osv osv... kan ikke påstå jeg savner dem ligefrem

Fra : Jan Boegh

Dato : 11-02-08 20:19

Peter Brandt Nielsen skrev i 47b03c98$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
dette:
> En dansk film har sneget sig med på denne amerikanske liste over
> dårlige filmtitler:
>
> http://movies.uk.msn.com/features/article.aspx?cp-documentid=7457679

Pyt med de dårlige titler - det er meget værre når filmene er ringe!

vh

--
Jan Bøgh | http://jan.boegh.net
In the beginning God made 'the light.' Shortly thereafter God made three big